Tjena! jag skulle ta lös instrumenthuset för att kunna byta i-bräda i min 740 men då råkade den här saken gå av.. (se bild) men framför den sitter tre skruvar.. min fråga är nu, går det att klippa dom tre kablarna och sätta dit ringskor för att sen sruva dit dom på skruvarna eller måste man köpa nytt instrument hus? skulle helst vilja undvika det!
okej men kan man ha kvar gamla mätarn för mätarställningen eller skiter det sig också? den har ju liksom gått 25000 mil sen 87 så tycker det vore skoj med en mätare som visa rätt
okej men kan man ha kvar gamla mätarn för mätarställningen eller skiter det sig också? den har ju liksom gått 25000 mil sen 87 så tycker det vore skoj med en mätare som visa rätt
köper du på skroten så brukar dom ställa in milen till dig gjorde dom när jag byta
köper du på skroten så brukar dom ställa in milen till dig gjorde dom när jag byta
okej men jag byter nog bara kretskortet om det går
Själva mätarhuset ser ju helt ut, så byt bara kretskortet