2062
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

106 Inlägg
17 februari 2011
deltapim skrev:
Va ute och provkörde bmw'n efter ett långt uppehåll och sköt topp packningen....hur fan är de möjligt?!
Blir inge is åka för mig alltså..... skit bil....!

hahaha fyfan vilken otur, skratta till när du skrev att du sköt toppen hahahaha

aaja, kika på blocket efter nån rutten volvo då  ?smile

16 Inlägg
17 februari 2011
deltapim skrev:
Va ute och provkörde bmw'n efter ett långt uppehåll och sköt topp packningen....hur fan är de möjligt?!
Blir inge is åka för mig alltså..... skit bil....!

http://www.youtube.com/watch?v=WjSmaj-HSpg

Tar juh bara några timmar och en toppackning hinner du juh köpa idag eller imorgon wink

//Tapper

442 Inlägg
17 februari 2011
Min isbil gled igenom Bilprovningen prickfritt idag efter mycket om och men, så nu är det klart! smile

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
18 februari 2011
Plockar upp min bil från mecken imorgon med ny olja, oljefilter och sist men inte minst: KILREM!
Senast redigerat av eddhedd (18 februari 2011)

442 Inlägg
18 februari 2011
eddhedd skrev:
Plockar upp min bil från mecken imorgon med ny olja, oljefilter och sist men inte minst: KILREM!

Åhå, då kanske du slipper ha dålig laddning och en radioantenn som pendlar upp/ner? wink

186 Inlägg
18 februari 2011
Trådstartare
eddhedd skrev:

Härligt! smile Och jag var och hämtade två nya däck hos matte_dj igår så dom ska krängas på på lördag big_smile

51 Inlägg
18 februari 2011
Haha joo, men problemet är att ja har lite ont om pengar nu:( och dessutom har ja inte tid att meka förens på söndag och då körs de ju..... någon som vill köpa e30 320 -88?
Dock med orginal motorn brevid?tongue

676hk på driven är bättre än 1000hk på forumet!
"JÄVLAR VILKET ÖS !!! När du peta i 4an trodde ja helt ärligt att vi skulle lyfta !! Quote Adde @ 220km/h" "ingen kommer ihåg en fegis!"

442 Inlägg
18 februari 2011
deltapim skrev:
Haha joo, men problemet är att ja har lite ont om pengar nu:( och dessutom har ja inte tid att meka förens på söndag och då körs de ju..... någon som vill köpa e30 320 -88?

Behöver du delar kan jag ordna fram det till rätt bra priser. smile

258 Inlägg
18 februari 2011
hahahha de låter bra big_smile alla verkar vara rätt bra förbreda den hära gången! big_smile

13 Inlägg
18 februari 2011
deltapim skrev:

Hur mkt hade du tänkt dig släppa den för?

96 Inlägg
18 februari 2011
Om det är någon som är intresserad av att köpa en volvo 240 med motor b21a för ca 3000kr så är det bara att höra av er, verkstadschefen här på jobbet ska sälja sin. Ingen rost..Tänkte att det kunde vara bra för er vars bilar har havererat på isen wink

167 Inlägg
18 februari 2011
Wirree skrev:
Om det är någon som är intresserad av att köpa en volvo 240 med motor b21a för ca 3000kr så är det bara att höra av er, verkstadschefen här på jobbet ska sälja sin. Ingen rost..Tänkte att det kunde vara bra för er vars bilar har havererat på isen wink

Kanske jag som behöver den efter söndag wink

96 Inlägg
18 februari 2011
Vinga skrev:
Wirree skrev:

Haha det ska vi väl inte hoppas på smile

167 Inlägg
18 februari 2011
Wirree skrev:
Vinga skrev:
Wirree skrev:

Haha det ska vi väl inte hoppas på smile

Nej, men man vet aldrig wink

620 Inlägg
18 februari 2011
Wirree skrev:

Bra att höra att den e rostfri de e viktigt på en isbil...:-P Hehe

51 Inlägg
18 februari 2011
tsk skrev:
deltapim skrev:

Hur mkt hade du tänkt dig släppa den för?

Ja du...köpte den för 10 000 och har lagt ner säkert 10 000 + oräkneliga timmar arbete och rost lagning har ja lagt ner på den tongue
Säg ett pris big_smile finns bilder på min sida;)
Senast redigerat av deltapim (18 februari 2011)

676hk på driven är bättre än 1000hk på forumet!
"JÄVLAR VILKET ÖS !!! När du peta i 4an trodde ja helt ärligt att vi skulle lyfta !! Quote Adde @ 220km/h" "ingen kommer ihåg en fegis!"

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
18 februari 2011
haha. sedan typ sida 3 så har det varit OT. Om en mod skulle ta sig in hit då jävlar big_smile

442 Inlägg
18 februari 2011
eddhedd skrev:
haha. sedan typ sida 3 så har det varit OT. Om en mod skulle ta sig in hit då jävlar big_smile

(Shhyyyyyy, inte prata högt.)

lol

Har någon vägarna förbi isbanan imorgon så man kan kolla hur det är i nuläget?

167 Inlägg
18 februari 2011
MiWi skrev:
eddhedd skrev:

lol

Jag kanske kan ta mig en titt

106 Inlägg
18 februari 2011
Vinga skrev:
MiWi skrev:
eddhedd skrev:

lol

Jag kanske kan ta mig en titt

tror inte de är nån stor skilldnad precis tongue varit minus grader hela tiden, de är ju bara bra x) fast iuförsig du bor ju typ nära har ja för mej så då skadar de ju inte :d

Sök