2175
Sök

Angående: Stående Iskörningsträff på Ekerö varje söndag kl. 12.00

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
19 februari 2011
El_malo_E30 skrev:
är det ok om man kommer o kör lite?

Det är klart! det är till för alla.

106 Inlägg
19 februari 2011
El_malo_E30 skrev:
är det ok om man kommer o kör lite?

känns väl bättre fall du kommer vid 12 imorgon då de är planerat att köra tongue

9 Inlägg
19 februari 2011
Tänk på att vi vill ha 100kr från alla bilar för plogningen, även för dem som kommer sent! Pga att det inte ska vara några som betalar och några kör gratis!

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
19 februari 2011
Gurkiz skrev:
Tänk på att vi vill ha 100kr från alla bilar för plogningen, även för dem som kommer sent! Pga att det inte ska vara några som betalar och några kör gratis!

Om det inte funkar bra denna gång så får vi helt enkelt sätta "inträde"

442 Inlägg
19 februari 2011
eddhedd skrev:
Gurkiz skrev:

Vi kör en simpel grej som vi kört tidigare, man har en liten lista och kryssar av nummerskyltarna på bilarna som finns på is helt enkelt. smile

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
19 februari 2011
MiWi skrev:
eddhedd skrev:
Gurkiz skrev:

Vi kör en simpel grej som vi kört tidigare, man har en liten lista och kryssar av nummerskyltarna på bilarna som finns på is helt enkelt. smile

smart!

258 Inlägg
106 Inlägg
19 februari 2011
Jag har en känsla av att det kan uppstå konflikter angående betalning och körning på isen eftersom ingen kan "äga" den. Däremot har jag ingenting emot att betala bonden för att ploga smile

43 Inlägg
19 februari 2011
Vem tar hand om pengarna och ser till att bonden får dom?

442 Inlägg
19 februari 2011
fredriklov18 skrev:

Jag, Gurkiz och Danne.

Det är inte "äganderätt" av isen vi betalar för, utan tjänsten att få den plogad. Att då gemensamt dela på kostnaden (då vi delar bana) är för mig ingenting konstigt.

43 Inlägg
19 februari 2011
MiWi skrev:
fredriklov18 skrev:

Jag, Gurkiz och Danne.

Det är inte "äganderätt" av isen vi betalar för, utan tjänsten att få den plogad. Att då gemensamt dela på kostnaden (då vi delar bana) är för mig ingenting konstigt.

Förhoppningsvis är det ingen som tycker att det är konstigt. Ingen vill väl jobba gratis?
Även om banan ser bra ut och bonden inte plogar nå mer denna helgen så tycker jag att han förtjänar pengar för förra helgen.

Team Whiplash Racing
146 Inlägg
19 februari 2011
MiWi skrev:
fredriklov18 skrev:

Jag, Gurkiz och Danne.

Instämme. Borde ändras i tråden så att de inte blir några frågetäcken för nykomlingar som inte läst något om betalning.
För mig är de Inge problem

Team Whiplash Racing

442 Inlägg
19 februari 2011
Sedan är det ju så - givetvis - att ju fler vi är som kör, desto lägre blir kostnaden.

Ju fler betalare, ju lägre kostnad för varje enskild person.

167 Inlägg
19 februari 2011
Var där ute och kollade idag, och det ser lika ut som i måndags när jag var där, is och snö överallt tongue

Galen, inte dum.
1 324 Inlägg
19 februari 2011
Vinga skrev:
Var där ute och kollade idag, och det ser lika ut som i måndags när jag var där, is och snö överallt tongue

Är banan fortfarande där? tongue

44 Inlägg
19 februari 2011
Ja men då dycker jag upp imorn runt 12 kanske lite senare men med hundringen smile .

Tack till: Co2- , TriBe , Crowley , MDS Superstore.

9 Inlägg
19 februari 2011
Allt är klappat och klart! "Bonden" kommer att ploga åt oss smile

167 Inlägg
19 februari 2011
eddhedd skrev:
Vinga skrev:

Japp big_smile fast jag tyckte nästan att det såg mer uppkört ut än sist, det var någon som kört ut bilen och satt och pimplade fisk tongue

106 Inlägg
19 februari 2011
Vinga skrev:
eddhedd skrev:
Vinga skrev:

Japp big_smile fast jag tyckte nästan att det såg mer uppkört ut än sist, det var någon som kört ut bilen och satt och pimplade fisk tongue

haha aa okej joo dom brukar göra de ^^

43 Inlägg
19 februari 2011
Gurkiz skrev:
Allt är klappat och klart! "Bonden" kommer att ploga åt oss smile

Gött:)

Sök