Jag kommer förbi den vanliga tiden. Men det är för det mesta att bara titta på. Både gångerna jag kört så har något gått fel . dagen efter förra söndagen så startade jag bilen för att hämta upp en kompis från tåget. Det första som hände var när jag laddade lite så sa det "poff!" och min bil laddade plötsligt inget och ville inte gå över 2500 varv. Visade sig att det var en "boostbottle" ungefär efter Ic'n och innan insuget som hade brustit. Så nu är den borttagen och hålet igenkorkat.
Jag kommer förbi den vanliga tiden. Men det är för det mesta att bara titta på. Både gångerna jag kört så har något gått fel . dagen efter förra söndagen så startade jag bilen för att hämta upp en kompis från tåget. Det första som hände var när jag laddade lite så sa det "poff!" och min bil laddade plötsligt inget och ville inte gå över 2500 varv. Visade sig att det var en "boostbottle" ungefär efter Ic'n och innan insuget som hade brustit. Så nu är den borttagen och hålet igenkorkat.
Mycket som händer ute på isen! Ska också köra mindre denna gång så kanske man slipper bogsera hem ;D
Ska också köra mindre denna gång så kanske man slipper bogsera hem ;D
Du är bara mesig Martin Du kan få åka vinterpulkan heeeela vägen hem om du är söt
Förövrigt så kommer jag definitivt va på plats även på söndag! Roligare bana har jag faktiskt inte kört, trots alla fyrkrafsare som har en tendens att göra det totalt blankt preciiiis där jag vill hänga upp den.. nåja det går inte fort men det går brett!