4706
Sök

Får ingen soppa ur spridarna 244 88 b230f

1 166 Inlägg
7 mars 2011
Trådstartare
jag har ett problem får ingen bensin ur spridarna dom vill intye fungera alls, jag har bytt databox, tend box, luftmassemätare och soppa pumpen går inte om man inte bryggar det. hjälp

Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.

270 Inlägg
7 mars 2011
De är inge soppa relä som strular då?

1 166 Inlägg
7 mars 2011
Trådstartare
240raggarn skrev:
pröva att byta hallgivare

har ingen hallgivare det är automat

Den som säger att en orgasm är det skönaste som finns har nog aldrig varit riktigt skitnödig.

1 166 Inlägg
7 mars 2011
Trådstartare
Sakiq skrev:
De är inge soppa relä som strular då?

jo pumparna går inte om jag inte bryggar dom och det har jag gjort och jag får bensin i railsen men spridarna uppnar inte verkar inte få ström eller liknande

16 Inlägg
7 mars 2011
volvo_142racing skrev:
240raggarn skrev:

du har väl hallgivare på en sån ändå de har ju med tändningen att göra

1 166 Inlägg
8 mars 2011
Trådstartare
240raggarn skrev:
volvo_142racing skrev:
240raggarn skrev:

du har väl hallgivare på en sån ändå de har ju med tändningen att göra

ne det sitter ingen där den ska sitta och har inte hittat någon  någon annan stans

16 Inlägg
8 mars 2011
men hallgivaren har ju med varvtalet att göra när du vrider på starten kolla om varvräknaren hoppar lite för de brukar dom göra gör den inte det så borde du pröva att sätta dit en hallgivare i så fall eller leta upp den som ska finnas:P

1 166 Inlägg
9 mars 2011
Trådstartare
240raggarn skrev:
men hallgivaren har ju med varvtalet att göra när du vrider på starten kolla om varvräknaren hoppar lite för de brukar dom göra gör den inte det så borde du pröva att sätta dit en hallgivare i så fall eller leta upp den som ska finnas:P

har ingen varv räknare

f.d. BMW-missbrukare
3 180 Inlägg
9 mars 2011
88a eller b? 88a har givare i fördelaren (2.2) 88b har givaren i skarv mellan motor/lådan i ovankant (2.4)

iofs 740, men kanske samma på 240?
Senast redigerat av NITROUS (9 mars 2011)

Dont take life too serious, you'll never escape it alive anyway.
Bättre pissa i stuprännan än stupa i pissrännan.

1 166 Inlägg
9 mars 2011
Trådstartare
NITROUS skrev:
88a eller b? 88a har givare i fördelaren (2.2) 88b har givaren i skarv mellan motor/lådan i ovankant (2.4)

det måste vara en 88a då ska jag prova att byta fördelare då eller tror du på nån kabel som ärjat

Sök