3603
Sök

Missljud från bilen. Nånting som skaver ?

6 Inlägg
1 april 2011
Trådstartare
Hej,

Nu på sistone börjar det komma missljud från bilen.
Tex när jag backar eller kör fram sakta är det nånting som tar i. Nånting som skaver verkar det som. Kan det vara vid däcken ? Sedan går det över till motorhuvven låter det som tex nån kedja eller nåt ?

Först nånting som skaver sedan boink boink ...

Nån som har någon teori ? Tack

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 april 2011
Gnällande ljud från höger sida av kupén? Jag har samma problem. Hoppas på seriösa förslag nu.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
1 april 2011
caromania skrev:
Gnällande ljud från höger sida av kupén? Jag har samma problem. Hoppas på seriösa förslag nu.

lol lol lol tongue

2slow

668 Inlägg
1 april 2011
caromania skrev:

Testa och ge frugan ett glas vin och sätt på något inredningsprogram på tv sen går du ut till bilen och ser om det blir bättre wink

Forummoderator
9 299 Inlägg
1 april 2011
henne_svenne skrev:
caromania skrev:

Testa och ge frugan ett glas vin och sätt på något inredningsprogram på tv sen går du ut till bilen och ser om det blir bättre wink

Working on it! wink

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Mycke vill ha mer...
611 Inlägg
1 april 2011
zirt070 skrev:
Hej,

Nu på sistone börjar det komma missljud från bilen.
Tex när jag backar eller kör fram sakta är det nånting som tar i. Nånting som skaver verkar det som. Kan det vara vid däcken ? Sedan går det över till motorhuvven låter det som tex nån kedja eller nåt ?

Först nånting som skaver sedan boink boink ...

Nån som har någon teori ? Tack

Bromsklossar som börjar ta slut??

Vad är det för bil då??

//Per-Arne

Sök