Eftersnack/Bilder: FNM/Första Vårträffen - Ikea Barkarby 15/4 -11

Hooah
16 april 2011 · 59 Inlägg

Helt okej träff med Mycket bilar! Jag tyckte det var rätt så städat ändå för att vara så stor träff, men jag kanske var på rätt ställe ;P Blev det någon efterträff sen eller?, vi käkade efter utflykten och sen drog vi förbi parkeringen och P-huset vid runt kl 2-3 men då var det ingen ute längre.

robba4262
16 april 2011 · 14 Inlägg

KungKimmo skrev:
Kul träff och mycket fina bilar smile synd det där med folk som burnar bland bilarna och att baconpatrullen ska vara så överjävliga.. Ser fram emot fler träffar längre fram i sommar när det är ljust längre!

Ja det var ju inte direkt trevliga snutar!

Eddy Galen, inte dum.
16 april 2011 · 1 324 Inlägg

robba4262 skrev:

KungKimmo skrev:
Kul träff och mycket fina bilar smile synd det där med folk som burnar bland bilarna och att baconpatrullen ska vara så överjävliga.. Ser fram emot fler träffar längre fram i sommar när det är ljust längre!

Ja det var ju inte direkt trevliga snutar!

"Vi" Var ju inte direkt trevliga heller, haha.

robba4262
16 april 2011 · 14 Inlägg

eddhedd skrev:

robba4262 skrev:

KungKimmo skrev:
Kul träff och mycket fina bilar smile synd det där med folk som burnar bland bilarna och att baconpatrullen ska vara så överjävliga.. Ser fram emot fler träffar längre fram i sommar när det är ljust längre!

Ja det var ju inte direkt trevliga snutar!

"Vi" Var ju inte direkt trevliga heller, haha.

HAHA men jag som endast stod på parkeringen å skulle hem behöver de ju inte vara otrevlig mot haha

Eddy Galen, inte dum.
16 april 2011 · 1 324 Inlägg

robba4262 skrev:

eddhedd skrev:

robba4262 skrev:
Ja det var ju inte direkt trevliga snutar!

"Vi" Var ju inte direkt trevliga heller, haha.

HAHA men jag som endast stod på parkeringen å skulle hem behöver de ju inte vara otrevlig mot haha

Tyvärr kategoriseras man hmm

Senast redigerat av eddhedd (16 april 2011)

Roos
16 april 2011 ·

Jag hade det trevligt iaf smile Synd bara på mörkret och kylan.

volvo240flak
16 april 2011 · 7 Inlägg

otrolig kväll, trodde man skulle bli tagen av snuten så fort dem såg en! men ikke så nikke, lyckades snirkla mig ut genom nån bakväg från parkeringen och förbi massa snutar, och sedan till nacka där d va mer snutar , och då tror man att man har klarat sig!! men när man är 2 mil hemifrån i skogen när alla har somnat DÅ bli man stoppad OCH inte för att man har en stor skoter på taket eller kör med dubbdäck lr för att bilen låtar som ett bombplan från ww2 utan för att dem som sover i baksätet inte hade bälte!!!!!!

knasigt! kul kväll med mycket folk, och lite för mycket blåljus.

har ägt över 86 bilar.
timzor www.Alive.se
16 april 2011 · 122 Inlägg

volvo240flak skrev:
otrolig kväll, trodde man skulle bli tagen av snuten så fort dem såg en! men ikke så nikke, lyckades snirkla mig ut genom nån bakväg från parkeringen och förbi massa snutar, och sedan till nacka där d va mer snutar , och då tror man att man har klarat sig!! men när man är 2 mil hemifrån i skogen när alla har somnat DÅ bli man stoppad OCH inte för att man har en stor skoter på taket eller kör med dubbdäck lr för att bilen låtar som ett bombplan från ww2 utan för att dem som sover i baksätet inte hade bälte!!!!!!

knasigt! kul kväll med mycket folk, och lite för mycket blåljus.

HHAHAHA!!!! big_smile för bältet! HAHAHAA

BMW E30 "Schmetterling" (1988)
lingua
16 april 2011 · 2 271 Inlägg

partyvan skrev:

NordstromJ skrev:

partyvan skrev:
Va ju inget folk kvar vid 23 tiden trodde det va större och värre träffar i stora stockholm men icke.

Det kanske hände annat vid den tiden..

Sant men det är ju inte så lätt och veta när man inte är där ifrån

kom tidigare nästa gång och inte 3 timmar efter den starta?

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Jimmy- Team Lawless Racing
16 april 2011 · 169 Inlägg

Komien nu nån kan väl ladda upp bilder från gårdagen!!!

Drive it like you stole it..
Lawless Racing
Gilla oss på Facebook!
Volvo 945 LTT "Refrigerator" (1997)
Nisse_Jarnet
16 april 2011 · 77 Inlägg

Enkronan skrev:
Och kul att folk bjuder upp till dans, trots min inte allt för, till utseendet, aggressiva bil. Både nån EVO och S3a (tror jag) som fick för sig att gasa efter min svarta Seat Ibiza

Sånt är roligast, spontanrace smile

BMW 325 turbo "M50" (1988)
BMW 325ix turbo 4wd "M50" (1989)
lingua
16 april 2011 · 2 271 Inlägg

Nisse_Jarnet skrev:

Enkronan skrev:
Och kul att folk bjuder upp till dans, trots min inte allt för, till utseendet, aggressiva bil. Både nån EVO och S3a (tror jag) som fick för sig att gasa efter min svarta Seat Ibiza

Sånt är roligast, spontanrace smile

Blev en del sånt på vägen hem.smile

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Kosha
16 april 2011 · 138 Inlägg

Haha alltid lika roligt när alla taggar varandra på hem vägen.

Palme13
16 april 2011 · 83 Inlägg

bra träff tyckte jag iaf smile

Drift-is-the-shit
16 april 2011 · 548 Inlägg

Måste finnas oerhörda resurser hos snutarna i år eller något.. Mötte dem överallt. Utåt Täby och sen stod dem och Lurpassa ute på E18 strax innan Bålsta!!

För att sedan åka ikapp mig och ta mitt regnummer och ligga bakom mig i 8km och sedan vända!

Jag tycker det är synd som sagt att många bara är där för att visa upp sig själva på något sätt, och inte bilen/bilarna! Måste bero på att dem inte har nån sån att visa upp?

Sen är det alltid tråkigt med folk som förstör andras bilar p.g.a obetänklighet, men det kommer nog nästan alltid kvarstå.

Roligt ändå att bli positivt överraska på antalet bilar, dock förstår jag om det är svårt att fika efteråt ifall 300st bilar åker åt samma håll..

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se
Volvo 940 Turbo "GuldBoxen" (1996)
steffos_evoIX
16 april 2011 · 172 Inlägg

det va till och med snutar i stan efter träffen sad

VilleV
16 april 2011 · 193 Inlägg

Måste tacka alla för igår för vad jag uppfattade som en mycket trevlig kväll jag blev positivt överaskad av båda antalet bilar på plats, och att det faktiskt inte lektes så mycket på parkeringen var rädd att det skulle bli betydligt värre och betydligt fler poliser. tack för idag och på återseende om två veckor smile
Mvh VilleV

thelaughingmadman
16 april 2011 · 711 Inlägg

steffos_evoIX skrev:
det va till och med snutar i stan efter träffen sad

Va?? Snutar i stan??? På en fredagsnatt???
Nej, dra åt pipsvängen, nu börjar det här ju spåra ur!

Jag valde att inte parkera inne på Ikeas parkering, hade tröttnat på att köa. Men såklart nån bonde som skulle drifta på den andra parkeringen... Nåväl.
Och vad är det för idioter som håller på och får till avgassmällar, mitt bland folk? Finns barn, finns djur, det finns folk med känslig hörsel o.s.v.

Visa hänsyn!

I övrigt vill jag gratulera TNM till ett så stort evenemang, hoppas att ni killar och tjejer håller ihop och fortsätter i samma anda.
Fast snart får ni hitta en dubbelt så stor parkering big_smile

Senast redigerat av thelaughingmadman (16 april 2011)

Volvo 940 SE 2.3 "Den gråa faran" (1997)
JockeBil
16 april 2011 · 54 Inlägg

först vill jag tacka TNM för en bra kväll.

synd bara på så mycket poliser och att de skulle skriva upp ens reg nummer när man skulle åka.

hoppas på mycket trevliga bilder och filmer nu så syns vi igen

Volvo V70 (2003)
san-Andreas
16 april 2011 · 156 Inlägg

säger bara wow vilken kväll. Bra saker hände, dåliga saker hände och en j¤vla massa snutar överallt.
ja slapp iaf att ha något o göra med dom trots lite brister på bilen,.
sen va många som drack alkohol, sj drack ja kaffe.
kul att eddhead( evo) blev såglad för att få tillbaka sin regplåt, synd bahh att du inte ringde för att käka.
Vore kul att se bilder srån skyliften

tjing
Nissan 200sx s13 "200an" (1991)
Mazda RX7 FD3S "rex7an" (1992)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang