plugg, skruv, wago, tumstock, skruvmejsel, stjärnmejsel, skaltång, näbbtång, avbitare, vattenpass, två stycken mora knivar, två skalknivar, plånbok, snusdosa, nycklar, mobiltelefoner och ett headset.
Det var nog allt
Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.
Mobil, plånbok, cigg + tändare, headset, komihåg lappar, bil nyckel, snunsdosa ( ibland), husnyckel, en gammal oljeplugg ( för tur). de va nog de mesta
vattenpass 2* tummstockar (en hel och en halv) 3* spårmejslar i olika storlekar 2* stjärnmejslar i olika storlekar fluke instrument bläckpenna blyertspenna spritpenna faser kalender ett anteckningsblock 3* nyckelknipor plånbok mynt mobil headset klammer skruv av olika slag wago av olika slag några torix ett antalgummisnoddar en bitshållare med en ph2 bits i. en insektsnyckel plugg av olika slag en pannlampa en torxsats en insektsnyckelsats en skalkniv en morakniv lypsyl 2*idkort (passersystem)
Och en massa damm, kardeler, kabelsnuttar, träspån, metallspån osv...
På jobbet har plockar man ofta på sig en hammare en skruvdragare en avbitare en näbbtång en skaltång en tejprulle säkert någonting mer...
Detta har man också i byxorna :S och nej man tänker inte på vikten förens man tar av sig byxorna och håller dom med händerna
Såg att det var vad man har i fickorna nu... så då kan man räkna bort skaltången hammaren knivarna skruvdragaren då jag har dom fästa utanpå byxorna.
Såg ut att vara väldigt mycket när man ser det på lista tycker jag Men jag har faktiskt fyra fickor i byxorna som är tomma :S Då har jag iofs 9 fickor på höger sida och 8 på vänster. (jag kallar det iaf fickor...
Den modige svensken knyter näven i fickan och betalar snällt! Varför köper man en högerstyd bil av en modell som finns som vänsterstyrd?
www.draminbil.nu
Min kamera är trasig.. och inlämmnad på garanti. Sen så har jag kommit på att det är skönare att lämmna dom mesta verktygen på jobbet när man åker hem nu Visst har jag en del skit i brallorna nu men dom sakerna syns inte så bra.. då måste man ju plocka ut allt ur fickorna för att det ska synas.