Visst det, men borde det samtidigt inte att göra desamma med etanolen fast på ett billigare sätt? Framställa det kemiskt, eller åtminstånde uppföra stora odlingar till de där plantorna man använder till e85? Odlingar som är väl på väl utvalda ställen för att inte sabotera ekosystemet?
HÅrda internationella regler på detta hade gjort att e85 hade gått att framställa på ett bra sätt det är jag övertygad om.
Anledningen till att jag är så kåt på just e85 är att det går att köra eller åtminstånde modifiera en de motorer vi har idag för bränslet. Bilismen och entusiasterna som verkligen gillar just förbränningsmotorer får en realtivt enkel omställning om man jämnför med att gå över till elbilar där i stort sett alla gamla bilar blir odugliga och måste skrotas, byggas om till el(dyrt) eller hamnar på museum.
Jag tror på förbränningsmotorn, den är här för att stanna, men det är just vad vi tankar den med som påstås vara ett stort problem.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.