Måste bara säga att blir inte klok på dessa bensin priser, men inte heller klokare på hur folk resonerar. Hur kan man säga/tycka att det är ett okej pris. Eller att det är dyrt, men inte ''för dyrt''. Om jag säg skulle tjäna 10 000:- och bensinen kostar 9 999:-, så är den dyr, men inte FÖR dyr eftersom jag har råd med den. Om den skulle kosta 10 001:- då är den plötsligt för dyr??!!
Ja, nästan varenda människa i sverige kan betala för bensin, men det betyder ändå inte att man har råd med den. Det tar ju pengar som kan gå till andra saker, och varför ska man undvika att snurra runt med bilen och ha kul. Jag älskar personligen att köra bil och kör varje dag runt helt i onödan, men jag tycker det är kul och vill inte välja bort det.
Ni som säger, skaffa utbildning och vettigt jobb med bra lön, det tar ju minst 2-3 år att göra det, under den tiden då vad händer då?
Blev luddigt skrivet och mycket aggression men stör mig som fan att man absolut inte har en talan om vad som pågår och att de tar pengar direkt ur vår ficka, utan att man kan säga ett skit om det!
Volvo 854 R - T-RÖD - STEG 3 AUTOTECH -