p12 skrev:
KBAragger skrev:
p12 skrev:
Han är säkert invandrare så han gillar antagligen inte SD. Men då här är det, Sveriges invandringen är ett problem som kostar pengar, för att finansiera detta tar man ut skatt på saker. Drivmedel exempelvis. Tar man bara in invandrare som kan försörja sig själva har vi löst en stor del av problemet. Sen att brott och våld skulle minska är även det positivt.
jaha nämen det är ju skit bra ju

förstår inte varför de är så hatade, för de värkar ju skit bra

De är hatade för att de är politiskt inkorrekta, det är ju fult att vara rasist, något som naturligtvis är skitsnack. De har för det mesta mycket bra åsikter.
Problemet är ju inte de bra åsikterna, utan dom fruktansvärt korkade åsikterna.
SD går antagligen mot att bli ett seriösare parti, men fortfarande består det till största del av idioter. T.ex. är jag rätt säker att Åkesson vare jävligt populär om han vare typ KDare. För jag har intrycket att han är en rätt smart person.
Och de "rasistiska" sakerna är ju en sak, men när jag såg de faktum att SD kör rätt hårt på att man vill förstatliga Svenska kyrkan igen.. Ja då hoppas jag dom försvinner illa kvickt. Dom får gärna ta med sig KD också.
Men för att komma in på bensinpriset. SD säger såklart att dom kämpar för lägre bensinpriser, gynna landsbyggden säger dom!(Skåne)
Men allt de där har vi sett förut (C). Och vill dom bli så pass stor att dom har makt kommer dom aldrig kunna hålla fast vid att sänka bensinskatten. Dom 5miljoner storstadsbor skiter väl fullständigt i om 3miljoner får dyrt att åka till jobbet? Så funkar det och eftersom politiker vill ha makt, så vill dom ha röster, och då vänder man sig så småningom till majoriteten. Se på M, dom ville ha makt. Bytte lite politik till Sosse standard med lite jänkar tänk. Klcokrent, då förenar man sossesvensken i oss alla med drömlandet som alla vill vara USA, typ. Vips var dom störst

Summa sumarum, soppa priset kommer fortsätta stiga. Enda sättet att antagligen undvika det är väl om jorden går under i augusti eller när fan de var.