Så mkt. kommer inte hända i vinter på bilen men några små förändringar ska väl ordnas. Har fått tips om en treekrad MOMO träratt, en sån som jag sökt en tid nu. Hoppas affären går i lås på denna. Sen om jag hittar ytterligare uppsättning fälgar som inte är så vanliga, möjligen coilovers men sen har jag inte fler planer.
Jag ska nog sälja mina fälgar efter vintern, om det är relevant, 17" Borbet A med original flatcaps. Gör sig fint på E30.. (Kolla min sida). Ska renovera fälgbanorna nu i vinter, sedan är dom nog till salu.
Inte särskilt jätte vanligt med 17" Borbet A längre
Jo dom är fina Borbetfälgarna men skulle vart kul med nått blankt och polerat
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Ååh en båtratt! Kommer matcha fint till inredningen!
Båtratt....akta dig du :-)
Hahaha! Var å kikade på en Audi cab som hade sån ratt, fick höra av tjejen då: "Den här bilen ska du inte ha, det sitter ju en jävla träratt i den! Det här är ju för fan ingen båt heller!"
Så mkt. kommer inte hända i vinter på bilen men några små förändringar ska väl ordnas. Har fått tips om en treekrad MOMO träratt, en sån som jag sökt en tid nu. Hoppas affären går i lås på denna. Sen om jag hittar ytterligare uppsättning fälgar som inte är så vanliga, möjligen coilovers men sen har jag inte fler planer.
Jag ska nog sälja mina fälgar efter vintern, om det är relevant, 17" Borbet A med original flatcaps. Gör sig fint på E30.. (Kolla min sida). Ska renovera fälgbanorna nu i vinter, sedan är dom nog till salu.
Inte särskilt jätte vanligt med 17" Borbet A längre
Jo dom är fina Borbetfälgarna men skulle vart kul med nått blankt och polerat
Jag kan skicka en bild på dom så fort jag är klar med dom, ifall det låter intressant ? Dröjer dock ett par månader till.
Tror mer på den tre ekrade ratten jag med, känns som nyansen på träet passar bättre ihop med lädret på stolarna med. Plus att det är en snyggare modell.