Köpråd subaru impreza

lavemangkillen
10 april 2013 · 441 Inlägg

Limited_Edition skrev:
ja precis! Lite min tanke... Jag är ju inte så jätte duktig på boxermotorer.. Jag vet bara att det är trångt hehe.. Men ja, kul att höra att din funkar som den ska iaf! Tack för svaret!

Ett tipps är att byta till frontmatad Ic då har du masssor! Med platts. Sen kyler de mycke bättre. Jag kan seja som såhär av allaolika bilsr jag har kört. Så kan jag personligen seja såhär. Du kan inte få en trevligare bil för pengarna. Du har roligast av alla på vintern. På sommaren är de inte många bilar i samma prissklass som hänger på dig när du är ute på en kroig väg. Sen är enligt mig GC8an tidslös karossen är så otroligt till talande och egen. Sen väcker de så otroligt många minnen från när man va yngre och min morfar minsan skulle visa mig rally på tv.

En bättre 4dörrars bil för de priset är svår slaget. Sen kan man ju alltid få dom att hå bättre om man vill;-)

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Limited_Edition
10 april 2013 · 89 Inlägg

jojo! Där håller jag med dig! Had ju riktigt jävla kul nu i vintras. drog ju alla polare! sen 50/50 krafs var gudomligt! Jo på sommaren kan jag tänka mig att man lär dra många. Ritkigt bra tryck i imprezorna smile Vi får se vad som händer. Har hållt mig ifrån att bygga på min GT då jag hört om vad som händ.. och under väntetiden hände ju detta... så man blir ju lite ledsen wink Men men.. Ska se vart tiden tar mig! Lycka till med din GT så länge smile

lavemangkillen
10 april 2013 · 441 Inlägg

Limited_Edition skrev:
jojo! Där håller jag med dig! Had ju riktigt jävla kul nu i vintras. drog ju alla polare! sen 50/50 krafs var gudomligt! Jo på sommaren kan jag tänka mig att man lär dra många. Ritkigt bra tryck i imprezorna smile Vi får se vad som händer. Har hållt mig ifrån att bygga på min GT då jag hört om vad som händ.. och under väntetiden hände ju detta... så man blir ju lite ledsen wink Men men.. Ska se vart tiden tar mig! Lycka till med din GT så länge smile

Gå in på subaruklubbens sida där får du svar på dina frågor av folk som verkligen är insatta och kan. Jo i sommar kommer su ha galet kul kan jag låva

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Turbovin Turbo lover
10 april 2013 · 555 Inlägg

Mina vevlager har också gått, men de gick å andra sidan på polarns M3 -98 också wink

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang