Saab 9000 -97

ShadowD Sensation
9 maj 2011 · 74 Inlägg

Har som rubriken säger en saab 9000 -97. När jag gasar slänger ratten något jävulskt åt ena hållet. bad en polare hänga på när ja körde så han kunde styra stack ut huvet o kollade visade sig att däcket sticker inåt vid pågasning, kan de va så att de är bussningarna te krängnings hämmaren, eller kan de va något styr stag som spökar?

Race in a jap car is like the Special Olympics..... even if you win, you're still retarded
Sumsarn
9 maj 2011 · 13 Inlägg

min 9000 stack lite men inte fullt så mkt som du beskriver vid gaspådrag, men efter att jag monterat fjäderbenstag så har det blivit bättre

Garfield
10 maj 2011 · 1 019 Inlägg

Bakre länkarmsbussning brukar göra stor skillnad på det beteendet.

Garfield
10 maj 2011 · 1 019 Inlägg

jonnielahti skrev:

Garfield skrev:
Bakre länkarmsbussning brukar göra stor skillnad på det beteendet.

dem har jag bänt lite på osv. (inga rattkast annars) men dem har suttit där i 31800mil så de är väl dags smile nåra tips innan jag börjar riva? smile

Njä, var ett tag sen jag bytte men det var enkelt och snabbt gjort. Bara lossa och bände ner länkarmen.

ShadowD Sensation
11 maj 2011 · 74 Inlägg

Tackar för svar, men kan ha hittat felet får se imon om det är de, såg en skruv som tydligen är genomgående i länkarmen som sitter löst. Får hoppas det är det

Race in a jap car is like the Special Olympics..... even if you win, you're still retarded
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang