Har ju en Iphone film som inte är världsbäst, stod ju mitt i rondellen och fick med de flesta bilar dock blåsigt som fan och man blir lite yr av att se den Har aldrig redigerat film förut och tänker inte börja med det, om det finns intresse av att se den så säg till.
Har ju en Iphone film som inte är världsbäst, stod ju mitt i rondellen och fick med de flesta bilar dock blåsigt som fan och man blir lite yr av att se den Har aldrig redigerat film förut och tänker inte börja med det, om det finns intresse av att se den så säg till.
släng upp den!
+1
Efterfrågan verkar vara stor, lägger upp den nu kommer väll om ca:5 min. Ni får ursäkta för kvalitén
helt okey att använda mina bilder för den som vill göra det också går bra för mig om ni t.o.m tar bort min signatur på bilden.. jag fotade för er skull o inte min egen
Men jag måste få tiden att hinna med att redigera och ladda upp.. Så ni får stå ut med att vänta lite till! Har börjat lite men inte klar på långa vägar... På lördag hoppas jag att jag kan få ut allt material till er
Men jag måste få tiden att hinna med att redigera och ladda upp.. Så ni får stå ut med att vänta lite till! Har börjat lite men inte klar på långa vägar... På lördag hoppas jag att jag kan få ut allt material till er
Jag har spenderat alldeles för mycket tid på blocket med att leta BMW av olika slag efter helgens utflykt. Det blev lite för trevligt nästan.
Jag törs inte lova något, men jag ska försöka fixa till min film så den går att beskåda mot slutet av veckan. Ska också ta ett till varv genom högen av stillbilder och se om det finns något mer som är värt att lägga upp.