Antagligen inte, bränner pengarna på schysst brukis nu istället och skyndar långsamt i höst/vinter. Motorer finns, dock när det börjar mekas så ska vi kolla skadorna först innan beslut tas.
Tackar! Jo än så länge är jag riktigt nöjd, riktigt grym brukis. Lite rost på bakskärmarna som de flesta, blir en liten uppfräschning där men inget seriöst.
Tackar! Jo än så länge är jag riktigt nöjd, riktigt grym brukis. Lite rost på bakskärmarna som de flesta, blir en liten uppfräschning där men inget seriöst.
Fick även denna som var på annons på Stcs innan gratis av en bekant. Han orkade inte strula runt med annonser osv innan semester och gav den hellre till en Saabnörd. 1998 2.3T/225 Classic Nåt steg1, läder, 23k mil, besiktad till dec.
Lite småfix och allmän översyn så får den bli tröstpriset under resterande bankörningar för min rasade Aero. Får se om den behålls senare eller ej.