Mfive skrev:
*** VIKTIGT MEDDELANDE ***Vi har beslutat att ha träffen i Vilsta
hela dagen och inte bryta upp för att åka till en andra träffplats. Det kommer att bli så många bilar att det bara blir rörigt att flytta på sig + att området i Vilsta är riktigt trevligt med chans till många schysta photoshoots i närheten av backen.
Träffen kommer pågå mellan klockan 12:00 till klockan 17:00-18:00. I övrigt är det samma tidsupplägg med tävlingen,
men...
... vi kommer förutom gratistävlingen för
ALLA med BMW också ha en
"Bästa puts-tävling".
Mr Cap i Bromma kommer att ha en representant på plats som kommer att bedöma den bil som har den bästa putsen. Då räcker det inte med att ha kört lite snabbvax, för att ha chans att vinna, utan här bedöms allt! Så se nu till att din bil är i mint condition, så kanske du har chans att vinna priset de sponsrar med, dvs. riktigt grymma putsprylar.
Trådens förstainlägg är uppdaterat,
LÄS DET!!
Satan vad grymt det kommer bli den 10:e!!

Det där låter så jäkla härligt Arne! Då kan man stå och gnugga bil utan att sen åka iväg och få den dammig

Fördelen med just en fast träffplats, är just att alla bilar kan lineas upp on point, sätta ut sina ihopfällbara stolar och bara vara bland alla fina BMW´s

det gjorde du bra.
Jag fick av Arne, äran att på den här riktigt stora och viktiga träff för Sveriges bmw-entusiaster, rollen att vara putsdomare på detta event. Det kommer att vara väldigt spännande att få se vad ni har åstadkommit med putstrasorna på era pärlor.
"Bästa-puts"-tävlingen innebär att bilen kommer att genomgås ut som invändigt samt motorrum, det vi som domare är ute efter är en mint condition bil som är nogrannt genomgången och ger ett intryck av fabriks-levererad bil, om inte bättre!
Vinnare i kategorin kommer att tilldelas ett stort gör-det-själv tvätt-kit från Mr.CAP´s egenutvecklade produkter.
VIKTIG INFO!!
Då jag antar att alla träff-deltagare inte är just intresserade av puts på sina bilar, så är jag mer än tacksam om ni personligen kommer fram till mig när träffen börjar, med info på ägare, bilmodell, gärna regnummer då det kommer att finnas en del likadana modeller, så ska ni få en lapp med deltagarnummer.
Blir erat nummer uppropat vid dagens slut så är ni med på top3 listan på dagens bästa puts.
Note: Kom fram till mig alternativt min bil ca 12.30
Lycka till! 
Senast redigerat av Galic_Andro (29 juni 2011)
| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |