2791
Sök

I vilken ordning ska man styla bilen?

3 627 Inlägg
14 augusti 2006
Trådstartare
Ska jag göra;) Ta gärna en titt på min mä:)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

3 627 Inlägg
15 augusti 2006
Trådstartare
Har alla gått å tuppat av?yikes Tänker inte mitt forum dö!tongue

2 652 Inlägg
15 augusti 2006
jag gjorde så här på förrA  bilen .
fälgar
kjolpaket
sänkning
inredning
motor

3 627 Inlägg
15 augusti 2006
Trådstartare
precision skrev:
jag gjorde så här på förrA  bilen .
fälgar
kjolpaket
sänkning
inredning
motor

D e ju en ganska bra ordning får jag säga:)

3 627 Inlägg
18 augusti 2006
Trådstartare
Tralalala

Lord
125 Inlägg
18 augusti 2006
Tänk på en sak innan ni lägger ner en massa pengar i onödan. Är min bil nog fin för att stylas? Fälgar, toning och att rensa bilen på emblem är ok men en del bilar ska man bara inte styla. Då ser det bara dumt ut!

Kör snabbt, Spara tid!
http://www.garaget.org/?car=27316

3 627 Inlägg
18 augusti 2006
Trådstartare
SWK skrev:
Tänk på en sak innan ni lägger ner en massa pengar i onödan. Är min bil nog fin för att stylas? Fälgar, toning och att rensa bilen på emblem är ok men en del bilar ska man bara inte styla. Då ser det bara dumt ut!

Mkt bra sagt! Tänkt på det en del oxå;) E ju snart dax för bil för min del, först tänkte jag lägga ner massa pengar på den, men efter lite kuckeliquande så kom jag på att d e ju bättre å småpynta lite å spara t den bilen jag verkligen vill ha=)

LillNaisarn
18 augusti 2006
det är ju en del av charmen då man / folk rustar upp bilar som är lik och får dom till RIKTIGA show bilar, det är så riktigt bil byggande ska vara... och så lite som möjligt BOLT-On det är fusk wink

3 627 Inlägg
18 augusti 2006
Trådstartare
Jo det är sant.. men vissa objekt känns ju helt omöjliga vettö;P dessutom måste man ju utgå ifrån nåt som man ser att d kan bli nåt bra i slutändan, e ju inte så fräckt att köra runt i en halvfärdig bil lixom;)

LillNaisarn
18 augusti 2006
ToXtreme skrev:
Jo det är sant.. men vissa objekt känns ju helt omöjliga vettö;P dessutom måste man ju utgå ifrån nåt som man ser att d kan bli nåt bra i slutändan, e ju inte så fräckt att köra runt i en halvfärdig bil lixom;)

Så sant som det var sagt smile nej det finns inget värre tycker jag än " halvdana / halv färdiga " byggen, Ska det göras ska det göras ordentligt tycker jag.

2 652 Inlägg
18 augusti 2006
ja problemet blir väl lätt att pengarna inte räcker till . allt brukar ju i slutändan kosta dubbelt så mkt som man trodde

LillNaisarn
18 augusti 2006
Jo det stämmer , det är pengarna som sätter stopp för dom flesta antar jag, själv så är det för min del att bygget går så rackarns segt pga att man inte har tillgång till den summa pengar man önskar smile men man får prioritera alla saker man gör, och man behöver ju inte heller stress bygga, wink

2 652 Inlägg
18 augusti 2006
ne precis var likadant föf mej byggde turbo på bmw sen när allt var klart får man unge i samma veva = bilen mappades aldrig utan fick säljas halvfärdig .

LillNaisarn
18 augusti 2006
precision skrev:
ne precis var likadant föf mej byggde turbo på bmw sen när allt var klart får man unge i samma veva = bilen mappades aldrig utan fick säljas halvfärdig .

var det den som såldes hära på Garaget.Org för ngn vecka sen ? en svart 3 serie om jag inte minns galet ?

2 652 Inlägg
18 augusti 2006
nej jag sålde den för ca 3månader sen ,, han är medlem här .
de var en e36

3 627 Inlägg
19 augusti 2006
Trådstartare
sånt e lite småsurt, Men en unge e ju inte fel, lära han allt du kan.. å se han/hon få samma hobby som en själv;)

767 Inlägg
19 augusti 2006
ToXtreme skrev:
Vettiga svar!

Kom på yttligare en fråga!

Vad är ni för sorts person? Vad ska det vara för stuk?
Tyskt, extremt, cleant, lågt, amerikanskt mm. ?

Falk out!

Extremt e ju alltid snyggt om du vill få blickar på bilen när du kommer körandes i stan....hihihi men de kostar ju där efter

Saab- se alla avundsjuka blickar
www.Rushracing.se

hmmmm
1 094 Inlägg
19 augusti 2006
mjo själv så tycker jag både extreme och cleant är snyggt... ingen aning om vart folk placerar min, men tror dom flesta skulle sätta den som extreme fast den är rätt "snäll"

dock blir detta tjejens bil nästa år. då mitt nya projekt troligtvis blir klart smile

Sök