Volvo 740 tic -86 problem går ojämnt

rehborG Driftmeister
29 juni 2011 · 218 Inlägg

Hallå, jag undrar om någon har något tips på vad som kan vara för fel på en volvo 740 tic -86, när man vrider igång bilen så går den dåligt/ojämnt men vrider man snabbt av o på med nyckeln innan bilen stannar så går den fint/jämnt igen, några tips?? Mvh

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
Mack Forum- och sitemoderator
29 juni 2011 · 26 151 Inlägg

Kasst tändningslås?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
rehborG Driftmeister
3 juli 2011 · 218 Inlägg

trodde det jag med men funderar även om det kan ha något med styrdonet och göra??

Effekten vår, som i blocket äro. Helgat varde ditt laddtryck . Tillkomme mitt fordon. Ske din hastighet såsom på vägen, så ock på strippen. Vårt dagliga mek giv oss idag,och förlåt oss våra böter, såsom ock vi förlåta dem som oss snabbare äro, och inled oss icke i fartkontroller utan fräls oss ifrån laser. Ty vridet är ditt och kraftutvecklingen och hastigheten.
Amen!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang