Eftersnack: Gatebil Nye Rudskogen 8-10 juli 2011

Besserwisser
10 juli 2011 ·

Så, då har man kommit hem efter en kul helg i Norge. Vad tyckte ni om träffen/festivalen? smile

Bjork OEM <3
10 juli 2011 · 6 957 Inlägg

Grym!

Vi kom dit i torsdagskväll..vart ganska rörigt till en början när vi skulle in i depån med husbilarna + bil,
men till slut blev det asbra, bodde ca 1 min gångväg från rakan så jag klagar inte.

Banan har blivit riktigt grym också, det enda jag kan tänkas klaga på var väl regnet på fredag kväll tongue

OEM <3
BJ_ Lastbilsmekaniker
10 juli 2011 · 107 Inlägg

Regnet igår kväll var ingen hitt heller va ? smile
Ne men det var riktigt najs.

(Fick även ca 2000 bilder på körningen igår så om någon vill ha så är det bara höra av sig så kan jag se efter om din bil kommit med.)

FWD = Fel Wheel Drive
ragge_c
10 juli 2011 · 43 Inlägg

vit e36 med gröna fälgar och kamotor i framrutan ? smile

BMW E36 S54 "Grisen" (1992)
BJ_ Lastbilsmekaniker
10 juli 2011 · 107 Inlägg

Var det du ? smile

Jo men visst. Finns nog ett gäng med den.

FWD = Fel Wheel Drive
ragge_c
10 juli 2011 · 43 Inlägg

yes smile tråkigt mycke gulflagg bara ,  o för mkt folk på banan,  iof greja jag några gulflagg också men smile

BMW E36 S54 "Grisen" (1992)
trollis
10 juli 2011 ·

det var riktigt kul på gatebil iår, många plus för det,
men det negativa är att det knappt inte fanns toaletter eller dushar på campingen vid bresladden, 2 toaletter o ingen dush fanns till hands väldigt dåligt annars hur bra som hällst

Tomas_H
10 juli 2011 · 486 Inlägg

Hade en jäkligt rolig helg! Goo stämning och kul bana.

I vanlig ordning så var det totalt kaos när man skulle upp till banan. Förstår inte hur man kan placera någon billjudsförsäljare med ett stort tält, och en trailer precis där man kör upp till upplinen och avfarten till banan är, så att man bara kan köra en bil åtgången. Gissa om det blev köer p.g.a det? roll
Men det har dom väl förhoppningsvis lärt sig till septemberträffen..


//

En marginal är alltid tillräcklig så länge den existerar!
Volvo 760 (1987)
Besserwisser
10 juli 2011 ·

Tomas_H skrev:
Hade en jäkligt rolig helg! Goo stämning och kul bana.

I vanlig ordning så var det totalt kaos när man skulle upp till banan. Förstår inte hur man kan placera någon billjudsförsäljare med ett stort tält, och en trailer precis där man kör upp till upplinen och avfarten till banan är, så att man bara kan köra en bil åtgången. Gissa om det blev köer p.g.a det? roll
Men det har dom väl förhoppningsvis lärt sig till septemberträffen..


//

Håller helt med dig där, men det är väl det enda om jag ska säga nånting kritiskt... Jag fattade aldrig vad det berodde på, men var minst sagt drygt att sitta och vänta...

x6rs
10 juli 2011 · 258 Inlägg

skitkul bana, verkligen kanon det mesta, enda jag kan klaga på(misstänker fler med mig) är att det va ett kaos i depån, det var ingen ordning på trafiken in och ut ur banan, köerna blev långa och trafiken stod still. hoppas dom har fått höra det och tar till sig det till september:)

har nån bilder på min svarta urquattro förresten?

No brain-No pain
Projekttråd om urisen: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=227832
Audi Urquattro "Retard Racing" (1983)
kolle__940
11 juli 2011 · 10 Inlägg

BJ_ skrev:
Regnet igår kväll var ingen hitt heller va ? smile
Ne men det var riktigt najs.

(Fick även ca 2000 bilder på körningen igår så om någon vill ha så är det bara höra av sig så kan jag se efter om din bil kommit med.)

Ljusblå volvo 945 med orangea NKR dekaler??

Volvo 142 "air rider" (1971)
Evolution_6SiC6 MitsuNörd
11 juli 2011 · 880 Inlägg

Var trevligt den stunden man var där !
Banan måste ha varit underbar för dom som gillar att åka å sladda?

Overraskelse – Må oppleves!! - För dom som missade det, var va det?

Senast redigerat av Evolution_6SiC6 (11 juli 2011)

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida
Mitsubishi Colt GLX "Carosund.se" (2000)
Lexus GS 430 "Dailyfresh - VIP" (2002)
Mitsubishi Eclipse GSX "Total Eclipse" (1998)
DalleRacing
11 juli 2011 · 1 738 Inlägg

Första gången man var där och det var svinkul big_smile Grym bana o förare! Men campingen rekomenderas ju inte för den känsliga smile

Det som får ett stort minus är att det inte fanns mycket toaletter nära campingen och dåligt med duschar, även alla dumhuven som öste fulla flaskor/burkar mot folket vid senen, väntade bara på att nån skulle decka av en flygande burk! Stakars den som skulle träffa mig säger jag bara!

Skitkul att det fanns många trevliga svenskar att prata med big_smile

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
kvarna_21
11 juli 2011 · 296 Inlägg

några som har några bilder på en svart volvo 740 med viper motorn i? säg till om man kan få dom isf big_smile

Tyckte att gatebil var as najs för mig va det första gången jag var där o fler lär det bli. jag kom sent på fredagen men fick se mycke ändå bodde precis vid den stora svängen big_smile  såg hela kurvan från tältet big_smile

Saab 9000 (1994)
Mitsubishi 3000 GT "Mitsan" (1993)
trollis
11 juli 2011 ·

940RDALLE skrev:
Första gången man var där och det var svinkul big_smile Grym bana o förare! Men campingen rekomenderas ju inte för den känsliga smile

Det som får ett stort minus är att det inte fanns mycket toaletter nära campingen och dåligt med duschar, även alla dumhuven som öste fulla flaskor/burkar mot folket vid senen, väntade bara på att nån skulle decka av en flygande burk! Stakars den som skulle träffa mig säger jag bara!

Skitkul att det fanns många trevliga svenskar att prata med big_smile

håller med dig om campingen, var där förra året o då var campingen mkt mkt bättre så hoppas dom gör något åt den

Go_sideways
11 juli 2011 · 428 Inlägg

Helt underbar helg. verkligen inte sista gången man är där.
Blir till att försöka få med sig supran upp till september träffen smile förhoppningsvis inte lika mycket bilar på banan då heller. såg ganska farligt ut stundtals tongue
Håller med en del om det där med toaletter. Och framförallt så hoppas jag att tillgången till vatten blir betydligt bättre till nästa gång smile

Ska även passa på att fråga efter en bil. Där körde en vit Golf 3 som gick och lät helt underbart. någon som vet var man kan få mer info om den? smile

Bjork OEM <3
12 juli 2011 · 6 957 Inlägg

Go_sideways skrev:
Ska även passa på att fråga efter en bil. Där körde en vit Golf 3 som gick och lät helt underbart. någon som vet var man kan få mer info om den? smile

Tror du menar denna underbara skapelse: http://www.garaget.org/?car=240694 ? smile

Grym är den!

Banpersonalen var inte vidare snabba när det kom till brand i bil iaf..

OEM <3
Go_sideways
13 juli 2011 · 428 Inlägg

Bjork skrev:

Go_sideways skrev:
Ska även passa på att fråga efter en bil. Där körde en vit Golf 3 som gick och lät helt underbart. någon som vet var man kan få mer info om den? smile

Tror du menar denna underbara skapelse: http://www.garaget.org/?car=240694 ? smile

Grym är den!

Banpersonalen var inte vidare snabba när det kom till brand i bil iaf..

Suuuuper smile letat efter den. vilken galen bil. helt underbar!!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang