Transporter89 skrev:
vevve skrev:
Transporter89 skrev:
Helt ok var det många bilar var det det är kul undrar bara vem fan var det som körde den jävla Mercedes S klasen silvrig färg ?? Har han lånat pappas merca för att köra flickvännen runt och vissa upp sig elelr vad för att från väga blåste han om några bilar i rad sista bilen han omkörde var mej och då komm det precis en mötandes bil men han shet i vilket och sen på trafikljuset så körde han igennom rött ljus med så från höger sida kom det en fordmustan (matsvart) som fick bromsa till rätt så hårt . Det helt värdelös förfan
Håller med dig att det var många bilar igår !
Ahh du skojar , om mercedes s klasen , men blir man förvånad att det är pappas bil han har lånat och inte rädd för något ! Men vissa kör med huvudet vissa gör det ju inte ! Tyckte det gick lungt till med det gänget jag hamna i , ingen idiotkörning överhuvudtaget!
Då hade du tur

nä men det var typ helt okej för min del med förutom den idioten i S klasen Mercedesen vet fan vad han tänker med ientigen för ahde den mustangen kört in i stidan på honom så hade det slutat jävligt illa för hans flickvänn kan jag tänka mej jag menar alla kör till sammlingsplatsen så man kommer dit före elelr senare men att köra igenom rött och riskera andras liv för att passera en bil jävel det e fan löljigt men jajaj det lär väll henda flera såna grejer det är jag säkert på det finns inte mkt att göra det var en kul kväll ialfall med rätt så många fina bilar synd bara att det började regna som fan senare på kävllen
Tur och tur jag körde bland dom sista så. Han tänkte nog inte alls utan han måste vara först framme . Som du säger man kommer fram för eller senare , ja man kanske får leta upp en pakering , men jag gör ju hellre det än att få en idiot i sidan eller i röven på min bil
Puts på bilen ? Nja jag är inte nöjd med den