2353
Sök

Angående: Träffar i Helsingborg Fredagar och Lördagar

239 Inlägg
7 augusti 2011
ekelund88 skrev:
Arkaj skrev:
Var torrt o fint ett bra tag så var helt okej..
Dock inte kul att köra hem från hbg. Sjukaste regnet någonsin, fick hålla 30-40 km/h en bra sträcka.

då lär du haft riktigt dåligaa däck

Skämtar du med mig eller?
Det regna så mycket så att man inte såg nåt. Därav farten.
Tänk till nästa gång innan du skriver nåt.

957 Inlägg
7 augusti 2011
Arkaj skrev:
ekelund88 skrev:
Arkaj skrev:
Dock inte kul att köra hem från hbg. Sjukaste regnet någonsin, fick hålla 30-40 km/h en bra sträcka.

+1
ner vi körde från skåneterminalen så regan det  så mtk så man kunde fan inte se någor framförsig  det var typ runt 23:30 tiden
Senast redigerat av Transporter89 (7 augusti 2011)

hellaflush!
1 266 Inlägg
7 augusti 2011
håller med arkaj och transporter! Sjukt regn, såg inte ett jävla piss!

41 Inlägg
7 augusti 2011
ngn som har koll på det som filmades igår? hade varit kul att se

baby

957 Inlägg
7 augusti 2011
Edgarn skrev:
ngn som har koll på det som filmades igår? hade varit kul att se

Men ge fan i lägga upp den här i tråden  för sist vi fick något sånt   så låste de den direkt

Bilrecondare
99 Inlägg
7 augusti 2011
Transporter89 skrev:
vevve skrev:
Transporter89 skrev:
Helt ok var det många bilar var det det är kul  undrar bara vem fan var det som körde den jävla Mercedes S klasen silvrig färg ?? Har han lånat pappas merca  för att  köra flickvännen runt och vissa upp sig elelr vad   för att från väga  blåste han om några bilar i rad  sista bilen han omkörde var mej och då komm det precis en mötandes bil men han shet i vilket och sen på trafikljuset  så körde han igennom rött ljus med  så från höger sida kom det en fordmustan (matsvart) som fick  bromsa till rätt så hårt . Det  helt värdelös förfan

Håller med dig att det var många bilar igår !
Ahh du skojar , om mercedes s klasen , men blir man förvånad att det är pappas bil han har lånat och inte rädd  för något ! Men vissa kör med huvudet vissa gör det ju inte ! Tyckte det gick lungt  till med det gänget jag hamna i , ingen idiotkörning överhuvudtaget!

Då hade du tur big_smile nä men   det var  typ helt okej för min del med förutom den idioten i S klasen Mercedesen  vet fan vad han tänker med ientigen  för ahde den mustangen kört in i stidan på honom så hade det slutat jävligt illa för hans flickvänn kan jag tänka mej jag menar alla kör till sammlingsplatsen så man kommer dit före elelr senare men att köra igenom rött och  riskera andras liv för att passera  en bil jävel det e fan löljigt  men jajaj  det lär  väll henda flera  såna grejer det är  jag säkert på det finns inte mkt att göra det var en kul kväll ialfall  med rätt så många  fina bilar  synd bara att det började regna som fan senare på kävllen

Tur och tur  jag körde bland dom sista så. Han tänkte nog inte alls utan han måste vara först framme . Som du säger man kommer fram för eller senare , ja man kanske får leta upp en pakering , men jag gör ju hellre det än att få en idiot i sidan eller i röven på min bil

Puts på bilen ? Nja jag är inte nöjd med den

Bilrecondare
99 Inlägg
7 augusti 2011
Arkaj skrev:
ekelund88 skrev:
Arkaj skrev:

Håller med dig , det var inte alls kul att körahem igår när det spöregna och det åska sad
Även jag  höll den hastigheten

Bilrecondare
99 Inlägg
7 augusti 2011
ekelund88 skrev:
Arkaj skrev:

Jag höll med den hastigheten, och har helt nya däck så man tryckte inte speciellt hårt på gasen bara när det vräkte ner , vattnet la sig på vissa ställen på motorvägen

428 Inlägg
9 augusti 2011
Hoppas det kommer lite folk i helgen. Har ÄNTLIGEN fått hem min nya koppling från USA. Nu ska den bara på också smile

81 Inlägg
9 augusti 2011
Hehe, hemskt vad alla klagade på vädret i lördags, körde själv motorcykel hem från hbg till ystad vid när det vart som värst när alla drog från ättekulla.. Rätt blött smile

239 Inlägg
9 augusti 2011
Go_sideways skrev:
Hoppas det kommer lite folk i helgen. Har ÄNTLIGEN fått hem min nya koppling från USA. Nu ska den bara på också smile

Fan gjort på 2½ timme.. gogo wink

434 Inlägg
9 augusti 2011
Arkaj skrev:
Go_sideways skrev:

Erfarenhet ser jag wink

239 Inlägg
9 augusti 2011
Dometros skrev:
Arkaj skrev:
Go_sideways skrev:

Erfarenhet ser jag wink

Har haft nere min 4 ggr sad
Gick kanske inte så fort första gången men sen så smile

428 Inlägg
9 augusti 2011
Arkaj skrev:
Dometros skrev:
Arkaj skrev:

Erfarenhet ser jag wink

Har haft nere min 4 ggr sad
Gick kanske inte så fort första gången men sen så smile

haha ja vi får väl hoppas på det. Ingen liten pjäs som dök upp här hemma. ska vara god för 1200nm vilket behövs smile så ska väl hålla wink

239 Inlägg
9 augusti 2011
har du 1200 nm? tongue

479 Inlägg
9 augusti 2011
Blackrace i kalmar i helgen så kommer ej ..

I´m living my life a quarter mile at the time!

428 Inlägg
9 augusti 2011
Arkaj skrev:
har du 1200 nm? tongue

haha nja inte vad jag vet tongue men den gamla skulle palla runt 700hk och den gick ju åt helvete. haha.
Så bättre att köpa en ordentlig wink

Skrev fel med. den pallar 1100 smile

434 Inlägg
9 augusti 2011
Lite lagom big_smile

428 Inlägg
9 augusti 2011
Dometros skrev:
Lite lagom big_smile

Nu ska skiten hålla tongue

434 Inlägg
9 augusti 2011
Ja det borde den ju wink Finns där kraftigare då?

Sök