hej cheeva , du har rätt ang marindiesel annvänder lysholm/autorotor kompressorer.
Killarna JMtech är grymma , vill man ha starka pålitliga kusar måste man prova deras grejer. Jag bygde själv en cheva smalblock med dubba kompressorer = 1000 + HK ,så detta ska bli kul...
axelisson skrev:
CHEEVA skrev:
Ser jävligt bra ut Ser ungefär ut som lysholm , var det de som tog över produktionen utav kompressorerna efter lysholm gick konkurs ? tänkte lite på att de till och med har en samarbete med marindiesel ..
ingen jävla aning är far som har känner de på jmtech:)
Okej Men nu efter lysholms kk kör marindiesel JMtech nu ? eller endast autorotor ?
Ledsen för ot, lite nyfiken bara då ja både har jobbat på marindiesel samt sålt deras maskiner
Så update då! fixat en donatorbil en 320i touring som skall plockas ner och ta drivlina diff, motor, och andra bra att ha saker som kanske slits eller så. Sen blir det skorten för detta lik.
Rätt nice litet projekt det hära, ska sj börja dra igång projektet med min e30 som ja ska stoppa en 6a i, ska bara få fram verktygen å lite startkapital, forum kommer sen, kan byta tips om de behövs;P
Rätt nice litet projekt det hära, ska sj börja dra igång projektet med min e30 som ja ska stoppa en 6a i, ska bara få fram verktygen å lite startkapital, forum kommer sen, kan byta tips om de behövs;P
tackar tackar ! låter ballt , klart vi ska byta tips