Inför: Friday Night Meet 22/7 20.00 Ikea parkeringen barkaby!

GTIClubsport
23 juli 2011 · 451 Inlägg

Det blev lyckad träff Tack TNM!

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!
BMW Alpina B3 Biturbo "Alpina B3 Nr 002" (2007)
Volkswagen GTI Clubsport "Max Utrustad" (2017)
MrBaad
23 juli 2011 · 50 Inlägg

sjukt skumt att folk går å köper sjukt brutala race bilar med bra mycket mos under huven men är så förbannat fega att dom inte ens vågar köra dom , inte ens igår när ni får ordentliga människor som styr upp aktiviteterna , , men men fan ska man säga mer en kul som fan med hallon mackan Wadde å Co som faktiskt vågar använda sina bilar för det dom är byggda för, hade min bil inte rasat tidigare i veckan hade en till r32 blivit rastad i stället för att jag stod i starten , men men finns ingen som skrattar för att man gör fel , finns ingen som hånar en för att man kör , man kör för att det är kul inte för effektens skull eller för att samla nån jävla allan ballan stämpel, önskar fler av er hade körkort då vi höll på i brunna o knivsta nätterna långa , tack för mig .

Och alla ni som sitter å ruvar , hur kommer det sig att så fort ni ska ifrån träffar / Race då jävlar kliver ni på så man tror att det brinner i arslet på er ? ? ? ? en fråga jag ställt mig så många gånger att snart blir jag inlagd på psyket ,

Baad Är inget man Är .. Det är Nått Man Föds Till ...
Crusty69
23 juli 2011 ·

Skön träff, skönt folk smile

hall0n Krejsy Juwser :D
23 juli 2011 · 34 Inlägg

Ja, tack för igår, vart trevligt. Avsaknaden av slicks gjorde sig påmind så fort man tittade på gaspedalen, men jag hade lika skoj för det smile

/Orange BMW

BMW E30 327 Turbo "Huddinge Kustoms" (1987)
BMW E46 M3 "Bruksholken" (2001)
fluppidupp ...
23 juli 2011 · 757 Inlägg

jupp halt vart det så därför gick det inte så fort. försökte mjukstarta och då fick jag toklagg på turbon. samt att elfel gjorde så inte min linelock inte funka tongue men annars kul.

VipMartie
23 juli 2011 · 537 Inlägg

robzter skrev:
jupp halt vart det så därför gick det inte så fort. försökte mjukstarta och då fick jag toklagg på turbon. samt att elfel gjorde så inte min linelock inte funka tongue men annars kul.

Jo det märktes! tongue Men jäklar vilken skjuts du fick när det väl kom upp i varv! cool

En sak till er alla där ute... Om ni möter en Svart Golf GTI Edition 30  med "stertman" dekalen på sidan. Passa er... den lilla golfen är livsfarlig! tongue Fyy fan vad den gick, jag som höll tillbaka i början för att 2_hot_golf skulle få grepp med grävlingdriften först. tongue

MVH / Martie

Senast redigerat av VipMartie (23 juli 2011)

:: MartieCars.com ::..:..::.
Honda Civic 1.8 Sport FK2 "Diamantbilen" (2006)
Mitsubishi Outlander Turbo "Evolander" (2006)
Mitsubishi Grandis "EvoBussen" (2005)
fluppidupp ...
23 juli 2011 · 757 Inlägg

VipMartie skrev:

robzter skrev:
jupp halt vart det så därför gick det inte så fort. försökte mjukstarta och då fick jag toklagg på turbon. samt att elfel gjorde så inte min linelock inte funka tongue men annars kul.

Jo det märktes! tongue Men jäklar vilken skjuts du fick när det väl kom upp i varv! cool

En sak till er alla där ute... Om ni möter en Svart Golf GTI Edition 30  med "stertman" dekalen på sidan. Passa er... den lilla golfen är livsfarlig! tongue Fyy fan vad den gick, jag som höll tillbaka i början för att 2_hot_golf skulle få grepp med grävlingdriften först. tongue

MVH / Martie

skulle släpat med mig slicksen tongue

fluppidupp ...
23 juli 2011 · 757 Inlägg

ingen som har bild på bilen? smile

evilaudio
23 juli 2011 · 16 195 Inlägg

synd bara att de inte fler RIKTIGA bilar..   big_smile  bilar med stora stereosystem som syns å hörs.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
fluppidupp ...
23 juli 2011 · 757 Inlägg

evilaudio skrev:
synd bara att de inte fler RIKTIGA bilar..   big_smile  bilar med stora stereosystem som syns å hörs.

nu ska du inte vara sån. självklart trevligt att se stora stereosystem på träffen men rätt meninslöst på racet efter wink

evilaudio
23 juli 2011 · 16 195 Inlägg

robzter skrev:

evilaudio skrev:
synd bara att de inte fler RIKTIGA bilar..   big_smile  bilar med stora stereosystem som syns å hörs.

nu ska du inte vara sån. självklart trevligt att se stora stereosystem på träffen men rätt meninslöst på racet efter wink

fast själv e ja helt ointressrad av race..

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Crusty69
23 juli 2011 ·

strö salt i såren ba för att inte jag har ngn stereo! wink har däremot en 8deck som inte riktigt lirar som den ska tongue

evilaudio
23 juli 2011 · 16 195 Inlägg

Crusty69 skrev:
strö salt i såren ba för att inte jag har ngn stereo! wink har däremot en 8deck som inte riktigt lirar som den ska tongue

då vet du va du skal lägga pengar på iaf smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
GTIClubsport
23 juli 2011 · 451 Inlägg

Inga bilder?

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!
Volkswagen GTI Clubsport "Max Utrustad" (2017)
BMW Alpina B3 Biturbo "Alpina B3 Nr 002" (2007)
DanneJ
23 juli 2011 · 642 Inlägg

En riktigt lyckad träff, trevligt folk och mycket sevärda bilar. Skitkul att ni MrBaad styr upp ngt, uppskattas av många, synd att herr haffa ställde sig på vägen precis när jag skulle springa över och hämta bilen och testa 201 m långsladd.

Toyota Supra MkIV TT "HKS TwinTurbo" (1993)
Simster TNM
23 juli 2011 · 89 Inlägg

MrBaad skrev:
sjukt skumt att folk går å köper sjukt brutala race bilar med bra mycket mos under huven men är så förbannat fega att dom inte ens vågar köra dom , inte ens igår när ni får ordentliga människor som styr upp aktiviteterna , , men men fan ska man säga mer en kul som fan med hallon mackan Wadde å Co som faktiskt vågar använda sina bilar för det dom är byggda för, hade min bil inte rasat tidigare i veckan hade en till r32 blivit rastad i stället för att jag stod i starten , men men finns ingen som skrattar för att man gör fel , finns ingen som hånar en för att man kör , man kör för att det är kul inte för effektens skull eller för att samla nån jävla allan ballan stämpel, önskar fler av er hade körkort då vi höll på i brunna o knivsta nätterna långa , tack för mig .

Och alla ni som sitter å ruvar , hur kommer det sig att så fort ni ska ifrån träffar / Race då jävlar kliver ni på så man tror att det brinner i arslet på er ? ? ? ? en fråga jag ställt mig så många gånger att snart blir jag inlagd på psyket ,

Vissa kanske inte tycker det är värt att riskera ras pga lite lek och sparar bilen tills det verkligen ska köras?

smile

fluppidupp ...
23 juli 2011 · 757 Inlägg

fast jag tycker det var lite väl mycket folk som sprang på gatan. kändes lite väl osäkert att försöka värma.

GTIClubsport
23 juli 2011 · 451 Inlägg

VipMartie skrev:

robzter skrev:
jupp halt vart det så därför gick det inte så fort. försökte mjukstarta och då fick jag toklagg på turbon. samt att elfel gjorde så inte min linelock inte funka tongue men annars kul.

Jo det märktes! tongue Men jäklar vilken skjuts du fick när det väl kom upp i varv! cool

En sak till er alla där ute... Om ni möter en Svart Golf GTI Edition 30  med "stertman" dekalen på sidan. Passa er... den lilla golfen är livsfarlig! tongue Fyy fan vad den gick, jag som höll tillbaka i början för att 2_hot_golf skulle få grepp med grävlingdriften först. tongue

MVH / Martie

Vi kan rejsa igen en vacker dag MEN rullande start man sliter mycke från noll ;-P

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!
BMW Alpina B3 Biturbo "Alpina B3 Nr 002" (2007)
Volkswagen GTI Clubsport "Max Utrustad" (2017)
VipMartie
24 juli 2011 · 537 Inlägg

2_Hot_Golf skrev:

VipMartie skrev:

robzter skrev:
jupp halt vart det så därför gick det inte så fort. försökte mjukstarta och då fick jag toklagg på turbon. samt att elfel gjorde så inte min linelock inte funka tongue men annars kul.

Jo det märktes! tongue Men jäklar vilken skjuts du fick när det väl kom upp i varv! cool

En sak till er alla där ute... Om ni möter en Svart Golf GTI Edition 30  med "stertman" dekalen på sidan. Passa er... den lilla golfen är livsfarlig! tongue Fyy fan vad den gick, jag som höll tillbaka i början för att 2_hot_golf skulle få grepp med grävlingdriften först. tongue

MVH / Martie

Vi kan rejsa igen en vacker dag MEN rullande start man sliter mycke från noll ;-P

Då ger jag mig på en gång, du kommer ju bara visa stjärten tongue

MVH / Martie

:: MartieCars.com ::..:..::.
Mitsubishi Outlander Turbo "Evolander" (2006)
Mitsubishi Grandis "EvoBussen" (2005)
Honda Civic 1.8 Sport FK2 "Diamantbilen" (2006)
hall0n Krejsy Juwser :D
24 juli 2011 · 34 Inlägg

Simster skrev:
Vissa kanske inte tycker det är värt att riskera ras pga lite lek och sparar bilen tills det verkligen ska köras?

smile

Gör om gör rätt om du tycker att du riskerar ras för å leka lite...

Jag kör min bmw precis som den är på valhalla, battle royale osv... ut på träff, till korvmojjen, och lekstuga om det nu finns någon sådan, bygger man rätt så håller det.

Självklart finns alltid risken för ras, men wft, grejerna ska ju användas, eller?

BMW E30 327 Turbo "Huddinge Kustoms" (1987)
BMW E46 M3 "Bruksholken" (2001)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang