Skickade efter lite bra att ha grejer nyss, 3" siliconeslang med 1/8" anslutning och en lufttempsensor så jag får bort LMMen. Frågan är om man åker på att köpa en MAP-sensor ellr om man klarar sig med den som sitter i LINKen?
Skickade efter lite bra att ha grejer nyss, 3" siliconeslang med 1/8" anslutning och en lufttempsensor så jag får bort LMMen. Frågan är om man åker på att köpa en MAP-sensor ellr om man klarar sig med den som sitter i LINKen?
Fullt upp med barnlämning/hämtning, bilåkning, gräsklippning, bilmekande (bruksbilarna) m,m så "Blåingen" får knappt nå omvårdnad alls. Gjord ett miniryck imorse efter att jag lämnat lillan hos dagmamman, fixade till fästena till kylarbalken och kapade en täckplåt och nu är det snart dags å hämta upp lillan igen. Så nån timme vart det iaf.
Har inte fått iväg grejerna på balansering ännu då den berömda tummen sitter långt och hårt upp i daimen tyvärr
hehe om du besällt att dom ska göra det så kanske jag kan ta upp sakerna till ljusdal åt dig om du vill, ska dit nu på fredag. (om det nu var dom som skulle görat)
hehe om du besällt att dom ska göra det så kanske jag kan ta upp sakerna till ljusdal åt dig om du vill, ska dit nu på fredag. (om det nu var dom som skulle görat)
Nä har inte beställt nån tid, måste åka dit själv och förklara vad som ska göras med veven/oljedrevet. Försökte förklara det för dom men tror inte riktigt att dom var med på vad jag menade. Men tack ändå!
Efter ha mailat div elaka mail och sms till företaget som jag köpte remhjulen hos så hittade jag ett gäng nya på E-bay för samma pris. Hjulen jag beställde skulle varit skickad förra fredagen enl ägaren men han kunde tyvärr inte bekräfta eller skicka något tracking nr då han inte var i sin workshop utan var hos sin släkting eller nått som låg med "life support" vilket jag har riktigt svårt att tro på då mailet var så smörigt och skrivet så man skulle tycka synd om karln.
Vart inte riktigt nöjd med hur kylarbalken såg ut mot resten av motorytrymmet så jag blåste på lite färg, dock så maskerade jag av lite av det polerade innan
Ska skrapa av limmet på bokstäverna och jämna till lite kanter sen åker det på klarlack.