2239
Sök

Eftersnack SummerEnd Meet, 3 september

2 077 Inlägg
4 september 2011
Tackar med arrangören för denna träffen smile

+ så mycket folk och nya bilar,alltid kul
+ bra stor parkering
+ jobba på big_smile duktigt jobbat!

- Startern som höll på starta ett race medans det kom mötande bilar :S urbota dumt!

Men annars är jag nöjd smile
Kommer också tillbaka nästa år!

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

Daphi
77 Inlägg
5 september 2011
JDMCRAZE skrev:

+ bra stor parkering

- Startern som höll på starta ett race medans det kom mötande bilar :S urbota dumt!

My bad. Det var mitt i all kaos innan vi vände på det hela. Jag hade dålig uppsikt ett par gånger då jag hade telefonkontakt med stoppen, men ibland slinker vissa bilar igenom utan att jag blivit meddelad. Men som sagt, nästa gång bör vi börja köra i "rätt" riktning direkt.

Du får gärna vara starter nästa gång, jag hade gärna sluppit igår.

Street West Coast
Familjebussförare

249 Inlägg
5 september 2011
Jag tyckte racen funka bra eftersom det oftast blir mer kaos än de va igår så tyckte jag det funkade mycket bättre än det brukar

219 Inlägg
5 september 2011
Grym träff Henjer!big_smile Grymt mkt folk. du har något stort på gång kan man ju säga bara att spinna vidare på de till nästa gång wink.

Ang racen så var de lite kaotiskt. men som henke säger det har varit värre. men ett par walkies är nog inte fel eller att börja köra från rätt håll direkt.

Ford Sierra M50 projekt (sfro)
Spacer.se - Sveriges största spacertillverkare

Lastbilschaffis
811 Inlägg
5 september 2011
Daphi skrev:
JDMCRAZE skrev:

+ bra stor parkering

My bad. Det var mitt i all kaos innan vi vände på det hela. Jag hade dålig uppsikt ett par gånger då jag hade telefonkontakt med stoppen, men ibland slinker vissa bilar igenom utan att jag blivit meddelad. Men som sagt, nästa gång bör vi börja köra i "rätt" riktning direkt.

han menar idioten i med vit jacka/tröja på sig som starta de 2 första bilarna när det kom mötande bilar

Daphi
77 Inlägg
5 september 2011
j0nas skrev:
Daphi skrev:
JDMCRAZE skrev:

+ bra stor parkering

han menar idioten i med vit jacka/tröja på sig som starta de 2 första bilarna när det kom mötande bilar

Ah, my bad igen smile

Street West Coast
Familjebussförare

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
5 september 2011
Riktigt trevlig träff med mycket snygga byggen och mycket trevligt folk smile Kommer garanterat ner på fler träffar nästa år!

Angående racet så får ni som många har skrivit i tråden förstå att racet inte var planerat utav någon, utanatt det var folk som kom för att kolla som fick försöka ta kontroll över racet och göra det säkrare än vad det var.

Som många säkert såg så fick dom till slut kontroll på racet genom att vända körriktning och flytta bort folket från rakan. i slutet av racet tyckte jag det var riktigt bra! Creds till alla som såg till att styra det till rätta smile

Sluta klaga nu och se till att kanske få till ett gäng som håller i racen där nere!

/Stångberg

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

475 Inlägg
5 september 2011
Bara en liten notis. På min lapp jag fick lappad på bilen när jag kom till träffen så stog det att det skulle vara race kl 20.30. Så inget planerat? Jag var o kikade lite snabbt på det men drog sedan hemåt så vet inte hur det slutade.

DailyFresh Drifter
2 466 Inlägg
5 september 2011
Macys skrev:
Bara en liten notis. På min lapp jag fick lappad på bilen när jag kom till träffen så stog det att det skulle vara race kl 20.30. Så inget planerat? Jag var o kikade lite snabbt på det men drog sedan hemåt så vet inte hur det slutade.

Mja uppenbarligen var det ju inte någon organisation bakom det, folk har bara satt en tid och en plats men har inte haft någon tanke på att organisera nånting uppenbarligen...
Senast redigerat av HPaddict (5 september 2011)

Kolla in mitt projekt här http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101789/
Automationstekniker

Dorifto King Peedi Balerado
386 Inlägg
5 september 2011
Trådstartare
Okej, macys du har rätt. Dom hade planerat köra ett race utan några som höll i det. Där har vi den bittra sanningen.

Peder DailyFresh

475 Inlägg
5 september 2011
Skönt att det löste sig till det bättre under kvällen iaf! big_smile

Och creds till er som styrde upp det smile
Senast redigerat av Macys (5 september 2011)

249 Inlägg
5 september 2011
Kan nog svara lite på det Simon som hade skrivit lappen menade nog mest att alla skulle komma dit de stod på lappen ist för att alla yrar runt som nackade höns. Så nej inget va direkt planerat sluta gnäll o va nöjd med det racE det blev.

36 Inlägg
5 september 2011
Nu ligger mina bilder uppe från träffen på min profil.

Vorsprung durch technik

30 Inlägg
5 september 2011
Trevlig träff, vi ska ju inte klaga på racet kunde ju varit värre. Inga poliser smile

Makaronborrare
993 Inlägg
5 september 2011
Mentos_ skrev:
Trevlig träff, vi ska ju inte klaga på racet kunde ju varit värre. Inga poliser smile

Nej jag är förvånad att dom inte dök upp i hamnen med tanke på att dom dök upp innan någon hunnit börja köra vid det första stället tongue

36 Inlägg
5 september 2011
Jimmy_N skrev:
Mentos_ skrev:

Nej jag är förvånad att dom inte dök upp i hamnen med tanke på att dom dök upp innan någon hunnit börja köra vid det första stället tongue

Har känslan (kan vara fel) att herr blå ville visa att de tinte är okej att var vid Pilkington men okej att vi är i hamnen och kör, för där stör vi ingen och inga andra trafikanter riskerar att skadas, framförallt när vi kör utåt havet, då är ju risken = noll.

Vorsprung durch technik

3 Inlägg
5 september 2011
Ekman87 skrev:
Jimmy_N skrev:
Mentos_ skrev:
Trevlig träff, vi ska ju inte klaga på racet kunde ju varit värre. Inga poliser :)

Nej jag är förvånad att dom inte dök upp i hamnen med tanke på att dom dök upp innan någon hunnit börja köra vid det första stället :P

Har känslan (kan vara fel) att herr blå ville visa att de tinte är okej att var vid Pilkington men okej att vi är i hamnen och kör, för där stör vi ingen och inga andra trafikanter riskerar att skadas, framförallt när vi kör utåt havet, då är ju risken = noll.

Har lite kontakt med en som är trafikpolis och det är som de säger, de bryr sig inte nämnvärt när det körs i hamnen, eftersom det inte stör några. Men där det finns större risk för folk, då skulle de vara rätt snabbt på plats :)

30 Inlägg
5 september 2011
Ja de är ju synd att alla inte har sådana ställen att köra på :p

251 Inlägg
5 september 2011
Här kommer mina bilder. Fråga gärna om ni vill låna någon bild.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 4#p2912834

MVH
Nucleardonkey
Senast redigerat av nucleardonkey (5 september 2011)

1 150 Inlägg
5 september 2011
Angående flyers som delades ut var de endast för att alla skulle samlas igen, det hade lika gärna kunnat stå 20.30 är de loppmarknad i hamnen. Alla hade fattat att de va race som gällde ändå. Visst, bristfällig planering. Men det låg inte något organiserat bakom hamnen, det var mest planerat för det första stället. Därför blev det som det blev.

Det första stället är garanterat lättare att styra upp något på som ensam/fåtal personer i och med att det finns returväg och gott om parkeringsmöjligheter. Men det är som det är. Nästa år blir det bättring. Planeringen pågår smile

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

Sök