Vid 15 års ålder köpte jag denna som min förstabil, detta var i mitten på maj 2011. Jag är rätt säker på att den hade stått på skroten om inte jag hade köpt den för där var väldigt mycket som behövdes göras. Så renoveringen... Visa mer
Nej nu får du sluta lägga upp bilder! Fan så avundsjuk man blir
Haha tack, din bil ser ju riktigt fin ut med ju!
Jovars! Försöker få det till det bättre hela tiden! Skulle behöva buckelfria framskärmar och en huv! Sen är han jävligt fin! Kör också med en olackad front... Fast mattsvart! Så det får duga så länge!
Du bör foliera med transparent film på front och en bit på huven så du inte får stenskott!'
Nej nu får du sluta lägga upp bilder! Fan så avundsjuk man blir
Haha tack, din bil ser ju riktigt fin ut med ju!
Jovars! Försöker få det till det bättre hela tiden! Skulle behöva buckelfria framskärmar och en huv! Sen är han jävligt fin! Kör också med en olackad front... Fast mattsvart! Så det får duga så länge!
Du bör foliera med transparent film på front och en bit på huven så du inte får stenskott!'
Jadå man får ta lite i taget, men om du inte gjort det redan så kolla på Schmiedmann. Jag köper det mesta där
Ser man den filmen på nått sett eller den är helt genomskinlig?
Var ute och testkörde bilen lite idag, och den gick riktigt bra Hittade dock ett fel. Och det är att det läcker pyttelite från ventilkåpspackningen så ventilkåpan åkte av idag och det ska göras vid. När jag ändå var igång så målade jag en ventilkåpa som jag haft liggandes som är finare än den som satt på innan Så ventilkåpan och hela köret åker på imorgon.
Båda sidokjolar är nu monterade samt frontspoilerläppen. Ska införskaffa nya emblem med sen är det bara småsaker som återstår att få klart! Men funderar på om jag skulle satt ett 325i-emblem med ett M-emblem framför så det blir M325i på bagageluckan?
Senast redigerat av -BMW-Motorsport- (27 juli 2013)