Min Skyline står ju alltid i garage, men har väl funderat på att ställa av den nu senaste dagarna, storm och ösregn känns inte som ett roligt väder att köra busbilen i.
Kör ni med cover över bilen? så det inte samlar massa damm?
Tänkte köpa det (non woven) som finns på Jula, andas och skyddar mot damm. Däremot om nån har nåt förslag på nått bättre (billigt) så tar jag gärna emot tips.
Ang topic så ställer jag av Aeron efter sista konbanan på Lunda 2:a oktober, så rätt snart mao.
Ställer in sommarbilen man måste få ut den o regga den först,,, skit skit skit mkt kvar på den posten. O vinter-isbilen kom inte ut på isen förra säsongen men den ska i allafall få komma ut denna vinter, bara bänkningen kvar.
Troligen inom ett par dagar eller senast 31:a sep. Sommaren känns väldigt över för denna gången. Den står under ett cover. Kopplar på en C-tek med jämna mellanrum i 1-2 dagar.
Jag ställde undan BMW:n i augusti, lite tidigt men den ska in på lack och lite sånt så det var mest därför. Sen står den ändå bara och samlar damm och ska säljas så då kan den lika gärna stå i garaget.