Har just precis läst klart allt som skrivits och gjorts nu, dröjde ett tag kan jag säga, men värt varje timme.
Du gör ett kanonjobb och allt blir så himla bra och vilket tålamod, inget lämnas åt slumpen. Ser fram emot nästa uppdatering, fråga är vad jag ska göra tills dess då det varit mycket roligt att följa din renovering. Fortsatt lycka till så kommer den nog på vägen snart!
När siktar du på att ha den helt klar? Är väl en del jobb ännu!
Oh shit Enormt må jag säga
R E S P E C T ! ! !
Tusen tack för de värmande orden. Det är tack vare såna som ni som jag orkar fortsätta.
Kan inte svara på det. Tror det kommer att gå åt massor med jobb att finjustera dörrarna. Vet inte ens om mina gummilister kommer att passa ännu. Och vet inte hur jag ska få rutkanalerna att passa Den verkar ganska klar men det är nog massor kvar....
Helt sjukt fantastik bygge du gör!! 3 frågor när är det planerat att du ska vara klar med bygget, hur gammal är du? o hur mycket pengar har du lagt ner på detta bygge?
Helt sjukt fantastik bygge du gör!! 3 frågor när är det planerat att du ska vara klar med bygget, hur gammal är du? o hur mycket pengar har du lagt ner på detta bygge?
Tusen tack för dessa värmande och uppmuntrande ord
Vi köpte bilen 2001 och då var jag både ung och grön, endast 24 år. Nu är jag bara grön Då var tanken att detta skulle ta 3 års tid att genomföra. Jag hade ärvt lite pengar och det fick bli min budget.
Men flera andra bilprojekt kom emellan (se Mina projekt här på Garaget.org). Några blev färdiga och några blev på hälft. Mellan 2008 och 2013 hände ingenting då min hälsa inte var den bästa.
Nu har jag och farsan hållit på till och från med bilen totalt i 18 år. Det känns som 8 och budgeten har spruckit med 3 gånger.
Så vi kan säga så här. Massor med pengar har gått åt.... Men det har varit jäkla kul
Livsverk är rätt uttryck! Gillar att Ni fortfarande håller på o donar. De flesta brukar tröttna långt innan 18 år... ^^
Tackar Har nog tröttnat många gånger, men har låtit det stå en tid så har inspirationen kommit igen. Men som sagt, ett bilprojekt ska inte få ta så här lång tid
Livsverk är rätt uttryck! Gillar att Ni fortfarande håller på o donar. De flesta brukar tröttna långt innan 18 år... ^^
Tackar Har nog tröttnat många gånger, men har låtit det stå en tid så har inspirationen kommit igen. Men som sagt, ett bilprojekt ska inte få ta så här lång tid
Tiden spelar mindre roll! Att sakna tålamod är ju en stor anledning till att man hittar många avsomnade projekt på blocket ^^
Tiden spelar mindre roll! Att sakna tålamod är ju en stor anledning till att man hittar många avsomnade projekt på blocket ^^
Det är sant. Man kan hitta många fina projekt där grovjobbet är gjort och sen har ägarna tröttnat
Dags att tjepa insidan då. Jag följer ytterskinnets över-vikta kant så slipper jag någon ful tejpgräns mellan yttre och inre sida. Nackdelen är att kanten skall mattas ned och lackas igen