Tokken skrev:
nesum skrev:
Tokken skrev:
Njaaaa.. inte direkt.

Massa pulande för att kunna fräsa fram lite ringar, tagit tre timmar att fräsa 8 ringar inklusive cad-ritandet.
Mjoo, har läst cad/cam kurser på gymnasienivå en gång i tiden med allt vad det innebär så nog förstår jag innerst inne att de tar tid. De är väl den svenska avundsjukan till de verktyg du har tillgång till som tar över...Haha... Fast å andra sidan kan en pruttsymfoni efter en ärtsoppesupé hålla på en bra stund

... I vilket fall som helst ser de jävligt bra ut, fast jag fick en idé, försent nu när dörrsidan redan är flockad, men om man försänkte elementent ner i plexiglaset som i sin tur försänktes ner i dörrsidan så tror jag de hade sett liiiiiiiiiite mindre påklistrat ut?! Missförstå mig rätt här nu då jag tycker din lösning ser nog så brutal ut.... Du och Mr.evil har fantasi utöver de vanliga måste jag säga... BTW, och aningen off-topic, men vart tog Metallica bubblan vägen? kan hända detta nämnts tidigare, men jag kan inte minnas mig ha läst de....

Bubblan är såld.. Men vet vart den är någonstans.

Hade jag sänkt ner allt i dörrsidan hade ljuset blivit kraftigt lidande, men det ser bra ut även om dom sticker ut en bit.
Absolut hade ljuset blivit lidande, men blästrat framstycket och polerad innerring hade de kanske blivit bra? har ingen större erfarenhet av plexiglas när de gäller ljustransportering, fick mest en sån där bakfylleidé haha.... Sedär ja, skönt när man kan sälja till någon så man kan ha koll på sina gamla byggen..
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance