Detta projektet handlar om min Saab 9000 Aero -97 som jag har gjort i ordning i huvudsak under vintern 2011-2012, men håller konstant på med nya modifieringar. Min vision är att hålla bilen så nära original som möjligt, men med... Visa mer
Hoppas att den nya sen håller längre än vad den här gjorde
Det borde den göra! Kanske bara hade fått ett måndagsexemplar eller nått Dock så är det 2 år garanti så det borde inte vara nårra problem ifall den krånglar igen!
Borde ha varit ett måndagsexemplar borde hålla lite längre
Hoppas att den nya sen håller längre än vad den här gjorde
Det borde den göra! Kanske bara hade fått ett måndagsexemplar eller nått Dock så är det 2 år garanti så det borde inte vara nårra problem ifall den krånglar igen!
Fredagsexemplar?
Det måste den ha varit
Allt vi vet va att den va kass! Men bytas ska den göra Går även i planer i att tvätta bilen innan jag lämnar ifrån mig den. Måste dock tina upp bilen först....
- 20, fyfan.. Tur man bor på rivieran i söder ... Måste med byte kontaktrulle i ratten, för det är väl lag på fungerande airbag?
Jo det är lite smått kyligt Eller lag och lag, du får en 2a på besiktningen om airbaglampan lyser. Iofs, kan vara lag på..har inte koll. Men smäller man med bilen så är de skönt att veta att airbagen kommer utlösas....samt att jag vill ha min tuta tillbaka!!
Ja, fast jag vill ändå ha mocka ratt i min sedan ju!!
- 20, fyfan.. Tur man bor på rivieran i söder ... Måste med byte kontaktrulle i ratten, för det är väl lag på fungerande airbag?
Jo det är lite smått kyligt Eller lag och lag, du får en 2a på besiktningen om airbaglampan lyser. Iofs, kan vara lag på..har inte koll. Men smäller man med bilen så är de skönt att veta att airbagen kommer utlösas....samt att jag vill ha min tuta tillbaka!!
-Vanliga bilar mäter motoreffekt i hk; saab i "pegasos" ;-P
-Smiskar Alla Andra Brutalt, Snor Alla Andras Brudar (saab)
-"adràxte ti mèra"(grekiska)-->"carpe diem"(latin)-->"fånga dagen"(svenska)
-"ouk en to polo to eu"(Aristoteles), "hakuna matata" (swahili)
Kör du som en kärring eller försöker du leva upp till ditt namn?
Inte som en kärring.. Man kan köra fort utan att smälla! Haha, "Driftkungen".... Bud på att byta namn, känns aningen ut tjatat. Men kom på de när jag började åka gokart för ja 8-10 årsedan. Slicks på fuktig bana, HUMOR!!
Inte som en kärring.. Man kan köra fort utan att smälla! Haha, "Driftkungen".... Bud på att byta namn, känns aningen ut tjatat. Men kom på de när jag började åka gokart för ja 8-10 årsedan. Slicks på fuktig bana, HUMOR!!
Går ju att ha kul med en Saab oxå
Visst är det så, men aningen begränsat. Men nån gång blir det väl 9-3 Aero med XWD, gärna en Turbo X.
Går ju att ha kul med en Saab oxå
Visst är det så, men aningen begränsat. Men nån gång blir det väl 9-3 Aero med XWD, gärna en Turbo X.
Har själv kört NG9-5 XWD genom två vintrar, är trevliga