Vädret ser då fan inte ut att vara på vår sida!!! om prognoserna håller i sig, vilket de sällan gör men ibland har de rätt, så väntas 25-30mm regn och åska på köpet, FAN!!!!!!
Vädret ser då fan inte ut att vara på vår sida!!! om prognoserna håller i sig, vilket de sällan gör men ibland har de rätt, så väntas 25-30mm regn och åska på köpet, FAN!!!!!!
Dom där prognoserna ändras hela tiden, kollade igår/förrgår då skulle det inte komma en droppe efter kl 8, sol resten av dagen, men återstår att se
Men herregud, bry er inte om vädret, uppehåll emellanåt blir det säkert, kan inte vara dåligt väder isåfall hela tiden, klä er efter väder.. inte hela världen, jag gör allt för att köra på WanganMeet-träffen iallafall oavsett väder... so what? ...vissa kör inte ens om det kommer en droppe regn = ) jag kör oavsett om det spöregnar dit.
Sol-olja på eller så stänger min Co-pilot taket svårare blir det inte.... Sen tar han fram paraplyt och vimlar runt och fotar så ser ni någon liten Co-pilot så e det min kille Och han kommer att va runt på hela området vare sig det regnar eller inte....
För vad gjorde han inte i New York på start-gridden för 4veckor sedan när det regna jo samma sak fast med dom stora grabbarna förstås...