Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
Såja, precis läst igenom hela tråden! Riktigt underbart arbete du gör, har verkligen inte sett nånting liknande och längtar verkligen till man får se den irl! Keep up the good work! Prem lagd här och på facebook!
Såja, precis läst igenom hela tråden! Riktigt underbart arbete du gör, har verkligen inte sett nånting liknande och längtar verkligen till man får se den irl! Keep up the good work! Prem lagd här och på facebook!
välkommen!! Hoppas du kommer gilla vad som kommer skapas:-)
Ska jag fixa ljud i bilen?? Vad tycker ni? Har varit lite emot det med basar och grejer, men har fått ett erbjudande, så jag frågar er där ute vad tycker ni??
Nått diskret inte massa ut stickande koner och diskanter. En snygg installation, Kasnke med en dubbel din stereo med navi. (Så man hittar till närmaste racebana)
Förr i tiden uppfattades förekomsten av brinnande bävrar som ett tecken på att något väldigt skumt var på gång.
nej för fan, lyssna bara på namnet: ''en ilsken liten jävla lådbil'' sen bilen borde vara spartansk och riktigt jävla rå, allså racing interiör och en vässad motor, ljud passar på andra bilar
''Brännvin och frisk luft dör man inte av.''
-danskt ordspråk
exakt, allt som inte behövs för huvudfunktionen i lådbilen ska bort. inget ljud, ingen isolering, ingenting. bara ren rå brutal kraft och helt ofiltrerat.