1509
Sök

En ilsken liten jävla lådbil

Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer

ms.no.fear
1 053 220 Visningar
Uppdaterades senast 7 april 2015
Skrap
2 098 Inlägg
2 januari 2013
Är så sjukt taggad på att se kärran lackad! sitter på nålar!

Titta gärna in min sida och lägg en kommentar :)

ms.no.fear
585 Inlägg
118 Inlägg
3 januari 2013
Såg dina gott nytr år spår ;-) hur bredda errom :-D hoppas du lyckas me att få ut den snart :-D vill faan se den :-D

4 262 Inlägg
3 januari 2013
Roligt att du är så serriös att du bygger en wattlänk. Aldrig sett/hört talas om det tidigare så fick googla lite. Ska bli riktigt roligt att se denna bilen när den blir klar:)
Senast redigerat av zemet (3 januari 2013)

ms.no.fear
585 Inlägg
4 januari 2013
Trådstartare
Gott nu har man fått färgen! Så nu växlar vi upp!! Fullt ös:-)

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
4 januari 2013
turbo81a skrev:

härligt , blir det en thinnerfylla i helgen då?

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

ms.no.fear
585 Inlägg
4 januari 2013
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
turbo81a skrev:

ms.no.fear
585 Inlägg
4 januari 2013
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
turbo81a skrev:

Jobbar hela helgen nu så blir bara lite fin lir i garaget, men till nästa helg blir det nog en liten grundning:-)

Vinkelslipsgalen
687 Inlägg
4 januari 2013
NEEEEEEEEEEJ!! yikes Jag satt och väntade från sidan där lack nämndes och har sen dess väntat på lackresultat, hade kvällen räddad nu iaf.. 70 sidor inkl. 4 rökpauser smile De e fanimej det sjukaste projektet jag någonsin har sett, om man ändå bodde i Sverige så man fick se den fort när den blir färdig men kanske du kommer till Norge på gatebil i sommar? big_smile Älskar ditt bygge, Prem lagd! Keep up the good work! btw tog 5 timmar att läsa alla 70 sidor och jag missade inte en ända kommentar tongue

Följ framstegen på 242 t5 bygget här: 242 T5 Driftingbil på gata
Samarbetspartners:
L-M-R.se l Spacer.se l MKMotorsport.se l Klracing.se

ms.no.fear
585 Inlägg
4 januari 2013
Trådstartare
Daniel-N skrev:
NEEEEEEEEEEJ!! yikes Jag satt och väntade från sidan där lack nämndes och har sen dess väntat på lackresultat, hade kvällen räddad nu iaf.. 70 sidor inkl. 4 rökpauser smile De e fanimej det sjukaste projektet jag någonsin har sett, om man ändå bodde i Sverige så man fick se den fort när den blir färdig men kanske du kommer till Norge på gatebil i sommar? big_smile Älskar ditt bygge, Prem lagd! Keep up the good work! btw tog 5 timmar att läsa alla 70 sidor och jag missade inte en ända kommentar tongue

Oj!! Kul att det va värt läsningen då:-) välkommen in i denna tråds härliga gäng! Kommer nog bli många träffar i sommar, gatebil är inplanerat iaf:-)

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 585 Inlägg
4 januari 2013
turbo81a skrev:
Daniel-N skrev:

Oj!! Kul att det va värt läsningen då:-) välkommen in i denna tråds härliga gäng! Kommer nog bli många träffar i sommar, gatebil är inplanerat iaf:-)

har du bokat besiktningstid ? cool
men du har SFRO 2an kvar åxå va?

Ja har en helt "normal" drömlivsstil i filmens värld ;)
Länk till CHEVY projektet (Tillsalu!)
Länk till FORD -32 5w projektet

ms.no.fear
585 Inlägg
4 januari 2013
Trådstartare
farbrorbozze skrev:
turbo81a skrev:
Daniel-N skrev:

har du bokat besiktningstid ? cool
men du har SFRO 2an kvar åxå va?

Japp har andra besiktningen kvar:-) har ju inte så långt till Bosse b så hoppas han kan smyga in den lite snabbt;-)

HEAVY METAL
765 Inlägg
4 januari 2013
Cooolt att du fått färgen :-) hoppas att vi snart får se några pics snart på lite lackade detaljer :-) hihihihi sjukt nyfniken !!
Senast redigerat av Engen (5 januari 2013)

\m/ Heavy Metal Life Style \m/
http://www.searingi.com
http://www.svxc.se

Rust Is Not A Crime
1 215 Inlägg
5 januari 2013
Fan vad jag längtar till denna lilla helvetes mojjäng är klar för att piska på på banan :-)

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)

ms.no.fear
585 Inlägg
5 januari 2013
Trådstartare
BunnA skrev:
Fan vad jag längtar till denna lilla helvetes mojjäng är klar för att piska på på banan :-)

Jag med:-)

ms.no.fear
585 Inlägg
5 januari 2013
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/37/36380/36380-b721d874db05df1037d3b387e5b9e94a.jpg
Tack till Stefan! För jätte bra service och den underbara färgen:-)

3 151 Inlägg
5 januari 2013
Haha, jag gillar hans öppettider!

ms.no.fear
585 Inlägg
5 januari 2013
Trådstartare
Mervolic skrev:
Haha, jag gillar hans öppettider!

Det är så ett bra företag är! Support när man behöver det!!

Fotograf
97 Inlägg
5 januari 2013
turbo81a skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/37/36380/36380-b721d874db05df1037d3b387e5b9e94a.jpg

Alfta bilfärg! smile Inte långt härifrån ju! smile Synd man inte visste de tidigare, då hade man ju kunnat åkt o tjuvkika wink

Allt går! Förutom småbarn, dem kryper..

ms.no.fear
585 Inlägg
6 januari 2013
Trådstartare
DahlinPics skrev:
turbo81a skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/37/36380/36380-b721d874db05df1037d3b387e5b9e94a.jpg

Alfta bilfärg! smile Inte långt härifrån ju! smile Synd man inte visste de tidigare, då hade man ju kunnat åkt o tjuvkika wink

Ha ha, ja nu får du vänta och se istället:-)

Sök