Tänkte bidra med lite bilder Har kollat i denna tråden många gånger men inte bidragit något själv förut..... Kanske någon som får nått tips av min lösning? Det är 3st NBB, 2 fjärr å en punkt. Sitter 75w xenon 600kk i dem.
Tänkte bidra med lite bilder Har kollat i denna tråden många gånger men inte bidragit något själv förut..... Kanske någon som får nått tips av min lösning? Det är 3st NBB, 2 fjärr å en punkt. Sitter 75w xenon 600kk i dem.
Tackar Det blir inte nå mer vinterkörningar med RS2:an nu. Står under ett skynke å väntar på våren. Har skaffat en A4 avant 3.0tdi quattro nu, funkar nog rätt bra på vintern den med....tror jag
Tackar Det blir inte nå mer vinterkörningar med RS2:an nu. Står under ett skynke å väntar på våren. Har skaffat en A4 avant 3.0tdi quattro nu, funkar nog rätt bra på vintern den med....tror jag
Härligt! Ta hand om RS2an istället för att saltköra den även fast det kan vara värt det någon gång när det är MYCKET snö!
Hoppas NBB håller lite bättre än sim-ljusen jag hade på RS2:an. Efter 3 vintrar lossnade glasen när jag tog bort de yttre plastringarna. Totalt sönderrostat Har 3 likadana på tjejens bil med. samma sak där.... Men det klart, de kostar ju inte mycket heller.
Hoppas NBB håller lite bättre än sim-ljusen jag hade på RS2:an. Efter 3 vintrar lossnade glasen när jag tog bort de yttre plastringarna. Totalt sönderrostat Har 3 likadana på tjejens bil med. samma sak där.... Men det klart, de kostar ju inte mycket heller.
Jaså, har själv SIM. Och jag föstod att dom va billiga när dom efter 1 vinter var totalt kaos bakom plastringarna! Får se om dom håller denna vinter hehe
Hade 2 SIM förra vintern...eller några veckor för sedan läckte det ena. Lyste bra innan men det känns som om jag hellre betalar mer för NBB istället. Såg riktigt bra ut på din A4!
Tänkte ha två högre å två lägre, vill få upp fjärren så högt de går. Nu bli de funktion före utseende :-P
Blir nog bra det
Ja jag hoppas de, blir nog inte lika fint men hoppas de blir bättre ljudbild när fjärr ljusen kommer upp en bit, frågan är hur mycke ja ska sänka ner de två på sidorna så du blir bra :-/
NBB:arna är helt gjorda av plast, har inte haft problem med mina fem alls
Och det som inte är plast är Mässing eller Rostfritt? Tänker på skruvarna, och den gängade mässingsbiten som man skruvar i skruven i för att fästa reflektorn.
äntligen fått 2 te så nu e alla lika bara de i mitten som är fel hade vela haft de som punkt oxå som dom 2 övre yttre men visst är detta bättre än innan
Och det som inte är plast är Mässing eller Rostfritt? Tänker på skruvarna, och den gängade mässingsbiten som man skruvar i skruven i för att fästa reflektorn.