Sålde mina fem Big knick med 55w xenon igårr för tvåtusen :-\ Men fan vet om jag är så imponerad av den nya set upen med 3*75w xenonkonverterade Lightforce. Lutar nog åt att prova 4 NBB (fjärr) med antingen 55 eller 75w xenon i. O blir inte det bra så blir det 4Big knick i(fjärr) alla fall.
Vet inte hur konverterad lighforce lyser men jag anser att du inte ska köpa Nbb. Har själv 4st 2 fjärr & 2st pencil, och saknar verkligen bredden som finns i big knickarna. Längden är de absolute inge fel på, men bredden är skit kass tycker jag iaf
JAG KÖPTE NBB FJÄRR MED 70 W SNABBSTART MED INBYGGD BALLAST LYSER SOM F--N
Sålde mina fem Big knick med 55w xenon igårr för tvåtusen :-\ Men fan vet om jag är så imponerad av den nya set upen med 3*75w xenonkonverterade Lightforce. Lutar nog åt att prova 4 NBB (fjärr) med antingen 55 eller 75w xenon i. O blir inte det bra så blir det 4Big knick i(fjärr) alla fall.
Vet inte hur konverterad lighforce lyser men jag anser att du inte ska köpa Nbb. Har själv 4st 2 fjärr & 2st pencil, och saknar verkligen bredden som finns i big knickarna. Längden är de absolute inge fel på, men bredden är skit kass tycker jag iaf
JAG KÖPTE NBB FJÄRR MED 70 W SNABBSTART MED INBYGGD BALLAST LYSER DOM F--N
NBB suger
Håller inte med Men bickarna lyser bra oxå bra synd att dom har glas lins
Hej. Ni verkar hålla håll på olika xenon kitt och lampor osv.
Vad tycker ni att jag ska köpa? Jag har bara en budget på 1500kr.
3 st 55Watt kitt eller 2 st 55Watt och ett 1/2 70Watt kitt? Ska man ha 4300K eller 5000K?
Om det är vanlig eller slim balast spelar ingen roll. Men vill helst ha med Speedstarter
Just nu har jag 35Watt Bi-Xenon i vanliga lampan och 3 st 100Watt halogen.
Mvh.
Kör på 3x55w speed starter
Eller spara ett tag och köp 55w, har ingen erfarenhet av 35w, men kan garantera dig att 55w lyser mycket bättre ! http://merljus.se/xenonkitt-35-watt/35- … eedstarter Vet dock inte varför dom inte har 4300k dock. Men den är säkert slut efter det är ganska billigt
Jag ska beställa xenonkit till mina helljus. Dock vet jag inte vad jag ska beställa o behöver lite tips. Bilen är en Octavia 06:a med xenon i halvljuset. Behöver veta om jag ska beställa bixenon kitet eller inte. Canbus vet jag iaf att jag har.
Jag ska beställa xenonkit till mina helljus. Dock vet jag inte vad jag ska beställa o behöver lite tips. Bilen är en Octavia 06:a med xenon i halvljuset. Behöver veta om jag ska beställa bixenon kitet eller inte. Canbus vet jag iaf att jag har.
Du ska ha H7 xenonkitt till helljuset.
Ok tack. Tyckte det så konstigt ut då det bara satt en lampa i och tänkte att det är nåt riktigt special.
Du ska ha H7 xenonkitt till helljuset.
Ok tack. Tyckte det så konstigt ut då det bara satt en lampa i och tänkte att det är nåt riktigt special.
Du har bara helljuset i den reflektorn och därför har du en lampa med endast en glödtråd.
Du har bara helljuset i den reflektorn och därför har du en lampa med endast en glödtråd.
Jag kollade lite mera nogrannt nu. Jag trodde att hel o halvljus va i samma reflektor o den brevid var parkeringsljus. Nu blir det 55watts xenon i heljuset o 3*55 xenon i extraljusen. Borde ju kunna lysa lite