Ok tack. Tyckte det så konstigt ut då det bara satt en lampa i och tänkte att det är nåt riktigt special.
Du har bara helljuset i den reflektorn och därför har du en lampa med endast en glödtråd.
Jag kollade lite mera nogrannt nu. Jag trodde att hel o halvljus va i samma reflektor o den brevid var parkeringsljus. Nu blir det 55watts xenon i heljuset o 3*55 xenon i extraljusen. Borde ju kunna lysa lite
Skaffa speedstarterkit, de e värt de
Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Nu behöver jag hjälp av er att hitta några riktigt bra men lagom stora extraljus. inte som nbb 225 utan "modellen mindre" men behöver ej vara typ NBB 175 storleken.
Och krav är att dom ska ha xenon orginal så man slipper koppla och hålla på (blivit lat av mig )
Du har bara helljuset i den reflektorn och därför har du en lampa med endast en glödtråd.
Jag kollade lite mera nogrannt nu. Jag trodde att hel o halvljus va i samma reflektor o den brevid var parkeringsljus. Nu blir det 55watts xenon i heljuset o 3*55 xenon i extraljusen. Borde ju kunna lysa lite
Skaffa speedstarterkit, de e värt de
Humanhabit hade inte speedstarter till helljuset. Var ju tvungen att beställa canbus modellen. Men till extraljusen blev det speedstarter. Ska bli sjukt kul o se hur det blir monterat. Har kört med 3*35w xenon innan så 5*55w lär ju lysa en del bättre.
Nu kommer lite bilder på det jag har gjort i helgen
Det nya fästet för att få upp alla extraljus så de lyser bättre, dock vart de inge snyggt fäste eller snyggt på bilen, funktion före utseende Sen montera jag en "förstärkningsplåt" som skruvas i krockbalken uppifrån. För dessa skruvar sitter bara i plasten tyvärr Vart lite bättre med lite hammarlack Och eftersom extraljusen kom högre vart jag tvungen att göra om stagen med så då vart de så här på de två högsta, vingmutter funka kanon Och så här vart de klara resultatet, styggt som satan men fan så mycke bättre Hann även med att koppla in glödare, dålig bild pga av mobilen är värdelös när de gäller ljus
Så nu har jag bidragit med lite bilder igen Kanske roar nån
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Såg riktigt trevligt ut tycker jag!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ja de där var ju snäppet bättre å värre Var ditt gjort i rostfritt?
exakt.hehe. mitt skall göras om helt o hållet...
Sålde mina fem Big knick med 55w xenon igårr för tvåtusen :-\ Men fan vet om jag är så imponerad av den nya set upen med 3*75w xenonkonverterade Lightforce. Lutar nog åt att prova 4 NBB (fjärr) med antingen 55 eller 75w xenon i. O blir inte det bra så blir det 4Big knick i(fjärr) alla fall.
Vet inte hur konverterad lighforce lyser men jag anser att du inte ska köpa Nbb. Har själv 4st 2 fjärr & 2st pencil, och saknar verkligen bredden som finns i big knickarna. Längden är de absolute inge fel på, men bredden är skit kass tycker jag iaf
JAG KÖPTE NBB FJÄRR MED 70 W SNABBSTART MED INBYGGD BALLAST LYSER SOM F--N
hur snabbt tänder dem?? märkt att mina 35W speedstarter tänder inte så snabbt,, men blinkar man med lyset tänder dem snabbare,, men tänder man dem bara tar det ju faaaan endå 100 år
Vet inte hur konverterad lighforce lyser men jag anser att du inte ska köpa Nbb. Har själv 4st 2 fjärr & 2st pencil, och saknar verkligen bredden som finns i big knickarna. Längden är de absolute inge fel på, men bredden är skit kass tycker jag iaf
JAG KÖPTE NBB FJÄRR MED 70 W SNABBSTART MED INBYGGD BALLAST LYSER SOM F--N
hur snabbt tänder dem?? märkt att mina 35W speedstarter tänder inte så snabbt,, men blinkar man med lyset tänder dem snabbare,, men tänder man dem bara tar det ju faaaan endå 100 år