3673
Sök

Angående: Träffar på Dunkers Parkering i Helsingborg

HH|Photo
165 Inlägg
1 september 2012
Ingen som tvingar er att åka dit, men jag skiter i det idag, drar på kräftskiva istället smile

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.

92 Inlägg
1 september 2012
Blir ingen kvar i hbg???

HH|Photo
165 Inlägg
1 september 2012
Klart där kommer vara folk kvar i Helsingborg!

HH|Photo
Är med och håller i Japan vs Germany på Ring Knutstorp. Skicka PM vid frågor.

76 Inlägg
1 september 2012
Transporter89 skrev:
robwen skrev:
Markaryd!?!?? ligger ju fan sket långt bort

Ja som in i helvete .
Vet ej vart du bor men från Landskona till Markaryd är det fan i med nästan 100km och det är enkel väg. Lite väll för mycke för en bilträff

Malmö området.. varför inte bara hålla det i hbg som vanligt, känns dumt att flytta runt massa småträffar

205 Inlägg
1 september 2012
tider?

/Tobbe
SLK 55 AMG

76 Inlägg
1 september 2012
20:00 som vanligt

76 Inlägg
1 september 2012
Sticker hbg nu med några pers. ses där!

141 Inlägg
1 september 2012
Va f*n är meningen med Markaryd, jävla väg dit. Har ju hela HBG tillgodo, fattar inte detta, löjligt säger jag bara, löjligt.

1 813 Inlägg
2 september 2012
kan ju säga iaf att det var bra ös i Markaryd mkt mer folk än vanligt...  blir ju tråkigt ¨vara på ett å samma ställe varje helg!

Åk före du så väntar jag på dig där..!

137 Inlägg
2 september 2012
SÅ JA, NU FÅR NI ÄNTLIGEN SE MIN FILM IFRÅN VALLÅKRA-HELGEN!! smile
Säg vad ni tycker, detta är del ett del nummer två laddas upp just nu wink

http://www.youtube.com/watch?v=AkV3W5yH … e=youtu.be

Tråkigt med mitt slarv fel, hoppas att det inte gör för mkt.
Senast redigerat av AI-ZOOM (2 september 2012)

Got VTEC?
1 593 Inlägg
3 september 2012
Alltså hbg-träffen har inte blivit flyttad till Markaryd eller något. Det var bara den vanliga Markaryd-träffen, vill man dit så åker man dit, vill man vara i hbg är man där, inget mer med det.

Det jag tycker är lite tradigt nu är att det blivit helt splittrat, några är i hbg, några i Ängelholm, några snurrar runt i Hyllinge. Vet att de som håller i träffen i hbg har slutat för denna säsong o jobbar vidare med kommun o polis för att det ska bli bättre till nästa säsong, men det betyder ju inte att alla andra helt plötsligt ska åka o virra runt på tre olika ställen i Skåne. Men så blir det väll när varenda jäkel vill göra ett eget "team" för att de sett det på någon filmsnutt från Amerikat.

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

457 Inlägg
4 september 2012
- för er som inte vet så gör jag klart en gång för ALLA Hbg by night har aldrig varit team och är inget team och kommer aldrig förblii det hbg by night är endast en informations tråd där vi delar ut information och tipsar om träffar sen är vi ett stort gäng och vi har valt att vara i Ängelholm/hyllinge för är trötta på träffarna i hbg.. sen väljer folk att åka var man vill! :-)
Senast redigerat av hoteyes (4 september 2012)

93 Inlägg
5 september 2012
Hoteyes..
Märkte de i helgen fanns 3 bilar i hbg 6-7 st i hyllinge och sen er stora "hbg by night" gäng i ängelholm ca 10 bilar Max och inte hände det något alls .. Bra att bara splittra det sådär från att va 200 bilar per helg till 10 ..

Dock vill jag ge Markaryd ett stort plus för bra arrangerat och full koll.
Dock kunde fylle hundarna kastat burkarna i papperskorgen istället för vägkanten så man slipper köra på skitet och riskera punka eller i värsta fall skada någon.
Mvh

457 Inlägg
5 september 2012
- fortfarande är det en informations tråd inget annat ! Är själv inte med där länge så jag har tröttnat på allt tyckte dock att det här funkat bättre dem tidigare åren satsar allt på Wangan  :-)
Senast redigerat av hoteyes (6 september 2012)

653 Inlägg
6 september 2012
Till alla er i hbg som gnäller på att det är långt till markaryd, jag och polarna kör från kristianstad till hbg varannan helg typ och det är ca 10 mil enkel resa! Vet att det finns mååååånga fler som kör sådana sträckor enkel resa från alla möjliga städer. Så snälla sluta gnäll för att ni någon gång måste lämna hbg för en träff...

BTW vi kommer ett gäng nu på lördag wink

Smoke tires not drugs

1 813 Inlägg
6 september 2012
sk8ville skrev:
Till alla er i hbg som gnäller på att det är långt till markaryd, jag och polarna kör från kristianstad till hbg varannan helg typ och det är ca 10 mil enkel resa! Vet att det finns mååååånga fler som kör sådana sträckor enkel resa från alla möjliga städer. Så snälla sluta gnäll för att ni någon gång måste lämna hbg för en träff...

BTW vi kommer ett gäng nu på lördag wink

precis vi har ca 6-7 mil dit smile vi e där me ca varannan helg om det inte e något närmre smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!

239 Inlägg
6 september 2012
Vi är ett par supror som har bestämt oss för att köra lite old school när väla nu inte är ett val.. Hyllinge e piss och även ängelholm. Vi kommer samlas på stattena som på gamla tiden runt  halv 9, 9. Sen sticka ner till hamnen lite senare.

27 Inlägg
6 september 2012
Arkaj skrev:
Vi är ett par supror som har bestämt oss för att köra lite old school när väla nu inte är ett val.. Hyllinge e piss och även ängelholm. Vi kommer samlas på stattena som på gamla tiden runt  halv 9, 9. Sen sticka ner till hamnen lite senare.

Det låter skit bra.
Senast redigerat av Bagera (6 september 2012)

32 Inlägg
6 september 2012
Bagera skrev:
Arkaj skrev:

Det låter skit bra.

Där fick du till det, så ska det vara smile

Sök