Befästningssätt: hängande från chassinummer: 1U-W-061 001 (ditt chassinummer 1U-W-206 671) Gängtyp: med högergänga Innergänga [mm]: M14x1,5 Position: framaxel Position: Vänster
Så tolkar jag biltemas attribut, då den andra leden är t.o.m chassinummer 061-000
Tack, nu har jag köpt den. Får se om den passar.
Såg min lilla felskrivning nu, men det kvittar. Ska vara denna led.
Attribut
Befästningssätt: hängande från chassinummer: 1U-W-061 001 (ditt chassinummer 1U-W-066 718) Gängtyp: med högergänga Innergänga [mm]: M14x1,5 Position: framaxel Position: Vänster
Skulle inte leden passa, får du "gnälla" på biltema. Köpte själv en yttre drivknut som enligt deras listor skulle passa min dåvarande bil (corolla -88). Jovisst passade den mot spindeln, men faen inte mot axeln. Fick inte fäste med spines:en på axeln.
Det var inte den för 159 kr trots att även biltema kundservice skrev att det skulle vara den som passar till min bil.
Tror att den för 129 kr är den rätta.
Kan det vara olika på bensin och diesel kanske? Har du varit hos dom och "gnällt"? Man tycker att du bör få byta eftersom den inte passar fast chassinummer stämmer etc.
Det var inte den för 159 kr trots att även biltema kundservice skrev att det skulle vara den som passar till min bil.
Kan det vara olika på bensin och diesel kanske? Har du varit hos dom och "gnällt"? Man tycker att du bör få byta eftersom den inte passar fast chassinummer stämmer etc.
Vet, inte. Är ju öppet köp på biltema i 30 dagar så nog bör jag få byta den om jag hinner dit innan 30 dagar.
Skrev tillbaka till supporten att det var fel som det rekomendera till min bil, då fick jag bara till svar att det ska passa till min bil.
Vet, inte. Är ju öppet köp på biltema i 30 dagar så nog bör jag få byta den om jag hinner dit innan 30 dagar.
Skrev tillbaka till supporten att det var fel som det rekomendera till min bil, då fick jag bara till svar att det ska passa till min bil.
Hehe, dom kan tydligen inte ha fel verkar det som.. Hur som helst, åk tillbaka och byt till den andra leden.
Var vad det som inte stämde överens med den leden som sitter på?