Inför: Halmstad Streetmeet No. 1, 28e April! Info sidan 1. Viktigt information s.14!!

VMT I <3 my Honda
22 april 2012 · 483 Inlägg

Jag kommer med, hoppas vädret är på vår sidan smile

Techno_Bass
22 april 2012 · 71 Inlägg

Om det inte regnar dyker jag upp med ljudbilen och demar lite musik för er, hoppas det är ok man drar på ordenligt ett tag :p?
Tjejen är sugen på att köra R:en dit.

Ses och HÖRS smile

Ljudbyggaren.se
dj_padde
22 april 2012 · 1 813 Inlägg

spela musik högt är lugnt. smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Holmberg92
22 april 2012 · 4 Inlägg

Kommer upp i min hisingetraktor! wink

Volvo XC70 "Ocean Race" (2006)
Sam1r
22 april 2012 · 485 Inlägg

Kommer

S_Henjer
23 april 2012 · 1 150 Inlägg

Techno_Bass skrev:
Om det inte regnar dyker jag upp med ljudbilen och demar lite musik för er, hoppas det är ok man drar på ordenligt ett tag :p?
Tjejen är sugen på att köra R:en dit.

Ses och HÖRS smile

De är bara skoj om de blir lite musik!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Christensson Laaaang
23 april 2012 · 320 Inlägg

Kan man inte dra någon form av slinga genom staden innan allt folk splittras från träffen och samlas på "lekområdet" ? Typ mot vallås rondellen förbi eruostop sen laholmsvägen till stan sen igenom stan på de vanliga sättet typ sen kan väl folk göra lite som de vill innan nattliga aktiviteter början.

Hade varit trevligt ? smile


Ett snabbt exempel:

https://www1.garaget.org/gallery/images/76/75487/75487-b48d2c4993c82e8aa1054c40c8da2ec2.jpg

En bättre karta kan kanske göras av dig Henjer och en lite bättre rutt? smile

Senast redigerat av Christensson (23 april 2012)

Here you go way to fast
don't slow down you're gonna crash!
dj_padde
23 april 2012 · 1 813 Inlägg

Christensson skrev:
Kan man inte dra någon form av slinga genom staden innan allt folk splittras från träffen och samlas på "lekområdet" ? Typ mot vallås rondellen förbi eruostop sen laholmsvägen till stan sen igenom stan på de vanliga sättet typ sen kan väl folk göra lite som de vill innan nattliga aktiviteter början.

Hade varit trevligt ? smile


Ett snabbt exempel:

http://www1.garaget.org/gallery/images/76/75487/75487-b48d2c4993c82e8aa1054c40c8da2ec2.jpg

En bättre karta kan kanske göras av dig Henjer och en lite bättre rutt? smile

Låter som en bra ide=)

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
S_Henjer
23 april 2012 · 1 150 Inlägg

Det går väl att ordna kanske, jag kommer inte ha tid att följa med i karavanen då jag har lite annat att göra:).
Sen vet jag inte hur bra det är att få all den uppmärksamheten, kanske är lika bra att åka dit vi ska bara så får de vara bra sen. Ska 200+ bilar köra genom stan så kanske det leder till klagomål på direkten, men jag vet inte.

/S

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Bitter_
23 april 2012 · 219 Inlägg

S_Henjer skrev:
Det går väl att ordna kanske, jag kommer inte ha tid att följa med i karavanen då jag har lite annat att göra:).
Sen vet jag inte hur bra det är att få all den uppmärksamheten, kanske är lika bra att åka dit vi ska bara så får de vara bra sen. Ska 200+ bilar köra genom stan så kanske det leder till klagomål på direkten, men jag vet inte.

/S

Håller nog med Henjer där. de som vill får ju gärna köra och utforska stan men starta någon karavan genom hela staden blir nog för iögon fallande.

Ford Sierra M50 projekt (sfro)
Spacer.se - Sveriges största spacertillverkare
Ford Sierra "M104 TURBO" (1988)
Ford Capri RS3100 "Grupp H" (1973)
VMT I <3 my Honda
23 april 2012 · 483 Inlägg

Jag kommer inte med karavan, det bli bara kaos med 3-400 bilar genom stan.

Philmon035
23 april 2012 · 34 Inlägg

Kaos???? Har du aldrig varit på Elmia eller?

VMT I <3 my Honda
23 april 2012 · 483 Inlägg

Det har jag och du jämför Halmstad och Elmia???

men skit i det, ska inte bråka inte med sån små grej. De som vill köra med karavan får de gör det. De andra kör till lekplats

Hoaken
23 april 2012 · 1 163 Inlägg

Tycker karavan hade varit riktigt roligt ! skrämma upp lilla tråkiga halmstad lite! ... spelar ingen roll om snuten ej hört eller sett oss dom vet om att vi kommer vara där endå

Made by myself, always going to thank my Dad, Brother, Mother and all my Friends for all Support to my projects!
S_Henjer
23 april 2012 · 1 150 Inlägg

Mitt förslag är att man har en avsatt tid senare på kvällen och kör då, efter "det" andra. De som vill fortsätta med "det" åker tillbaka och gör det och de som vill åka hem gör det.

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
FjonkeeN93 Volkswagen <3
23 april 2012 · 1 132 Inlägg

Låter som en bra plan Henjer! smile

Allmänt körd i huvudet
Lexus IS250 "Executive" (2007)
Volkswagen Golf mk2 CL "JuNGe - evighetsprojekt" (1987)
Philmon035
23 april 2012 · 34 Inlägg

Racing84 skrev:
Det har jag och du jämför Halmstad och Elmia???

men skit i det, ska inte bråka inte med sån små grej. De som vill köra med karavan får de gör det. De andra kör till lekplats

Jag menade att det är sån jävla kaos på elmia, de kan ju inte bli värre. Så de borde va lungt o köra runt i halmstad eftersom man inte kan jämföra ELMIA med hsm smile))

S_Henjer
23 april 2012 · 1 150 Inlägg

Philmon035 skrev:

Racing84 skrev:
Det har jag och du jämför Halmstad och Elmia???

men skit i det, ska inte bråka inte med sån små grej. De som vill köra med karavan får de gör det. De andra kör till lekplats

Jag menade att det är sån jävla kaos på elmia, de kan ju inte bli värre. Så de borde va lungt o köra runt i halmstad eftersom man inte kan jämföra ELMIA med hsm smile))

Klart man jämför Elmia med HSM ^^

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Baghera
23 april 2012 · 105 Inlägg

asså de e inte värt med dålig publicitet ialf... hmm

Toyota Soarer "Jizzilla" (1991)
Triple_X
23 april 2012 · 287 Inlägg

Är inte så kul att dem snackar om regn på lördag.. hmm

Volvo V70 R "Refined" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang