2249
Sök

T5Raktor - Hur man räddar en 855 T5R

trollis
4 maj 2012
du har inte tagit bort ratten o sen sedan satt den tillbaka? eller har du tagit ur något annat som är kopplat srsen? nått galet har du gjort iaf tongue

820 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
trollis skrev:
du har inte tagit bort ratten o sen sedan satt den tillbaka? eller har du tagit ur något annat som är kopplat srsen? nått galet har du gjort iaf tongue

jo allt har vare borta, hade som sagt ingen inredning ett tag, men var ju ingen ström heller..big_smile

trollis
4 maj 2012
okej. du har inte råkat någon gång bara haft batteri på?tongue för det är det ända jag kan tänka mig eller så har du missat koppla in något tongue

820 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
trollis skrev:
okej. du har inte råkat någon gång bara haft batteri på?tongue för det är det ända jag kan tänka mig eller så har du missat koppla in något tongue

jo har jag säkert, testa att starta den sprängda motorn bara för att garva lite..ja vi drack öl!..haha..så är nog helt mitt fel..bara vi kommer in boxen igen så är det lungt..
Senast redigerat av masseT5R (4 maj 2012)

trollis
4 maj 2012
okej!

820 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
trollis skrev:
okej!

så är det hehehe

trollis
4 maj 2012
synd att du inte bor nära etuna isf hade jag kunnat tagit den till jobbet o koppla in boxen i datorn:P

820 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
trollis skrev:
synd att du inte bor nära etuna isf hade jag kunnat tagit den till jobbet o koppla in boxen i datorn:P

jo får köra 1 mån igen..måste lösa det..

820 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
Eftersom att att intresset runt min tråd verka svalt, fast jag har över 16.000 visningar på lite över en månad, så skrotar jag nog den. ingen mening att ta bilder osv när igen verka bry sig endå.

486 Inlägg
4 maj 2012
masseT5R skrev:
Eftersom att att intresset runt min tråd verka svalt, fast jag har över 16.000 visningar på lite över en månad, så skrotar jag nog den. ingen mening att ta bilder osv när igen verka bry sig endå.

De ger du fan i! jag lägger in prem på tråden för att ja inte e intresserad wink

820 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
KJensen skrev:
masseT5R skrev:

De ger du fan i! jag lägger in prem på tråden för att ja inte e intresserad wink

hehe jao

25 Inlägg
4 maj 2012
de e väl ingen idé att skrota bilen sälj den billigt te mig isåfall, nej men ett jävla bra jobb har du gjort med den, la prem i går tror jag de va

820 Inlägg
4 maj 2012
Trådstartare
volvo244_87 skrev:
de e väl ingen idé att skrota bilen sälj den billigt te mig isåfall, nej men ett jävla bra jobb har du gjort med den, la prem i går tror jag de va

var nu tråden jag menar haha..bilen är dyr redan nu..

Cykelhatande yrkeschaufför.
241 Inlägg
5 maj 2012
Bara för att man inte sitter och spammar sönder forumet så betyder det inte att man inte är intresserad, jag skriver bara inte i projekttrådar för jag absolut -hatar- när det står "Nya inlägg" och det bara är en massa pladder från andra än trådskaparen.

Fortsätt med uppdateringar annars så får du på moppo! smile

4 261 Inlägg
5 maj 2012
Noart skrev:
Bara för att man inte sitter och spammar sönder forumet så betyder det inte att man inte är intresserad, jag skriver bara inte i projekttrådar för jag absolut -hatar- när det står "Nya inlägg" och det bara är en massa pladder från andra än trådskaparen.

Fortsätt med uppdateringar annars så får du på moppo! smile

Håller med, är nog ganska många lurkers som aldrig komenterar utan bara följer trådarna. Många har ju över 200 som följer deras trådar. Skulle ju bli 10 sidor långt om alla skrev "Nice! fortsätt jobba!" efter varje liten uppdatering...

Bakhjulskrafs
1 479 Inlägg
5 maj 2012
jag har följt sen start smile

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
5 maj 2012
Du skrotar fan inte bilen mannen!! "PUNKTSLUT"
Jag försöker skriva lite då och då big_smile Sov på saken och vakna som en mäniska wink

Vad händer som sagt här näst på bilen?

PS kolla min tråd, de är ingen som skriver...

//Masen..
Senast redigerat av Masen_Racing (5 maj 2012)

630 Inlägg
5 maj 2012
Det är många som följer men inte kommenterar bara, så skrota inte tråden!!
Fortsätt uppdatera! smile

724 Inlägg
5 maj 2012
jag följer också, alltid lika trevligt att läsa/se när man räddar en 850 smile

55 Inlägg
5 maj 2012
Jag följer oxå tråden, väldigt intressant o rolig läsning så avsluta INTE tråden smile

Sök