okej. du har inte råkat någon gång bara haft batteri på? för det är det ända jag kan tänka mig eller så har du missat koppla in något
jo har jag säkert, testa att starta den sprängda motorn bara för att garva lite..ja vi drack öl!..haha..så är nog helt mitt fel..bara vi kommer in boxen igen så är det lungt..
Eftersom att att intresset runt min tråd verka svalt, fast jag har över 16.000 visningar på lite över en månad, så skrotar jag nog den. ingen mening att ta bilder osv när igen verka bry sig endå.
Eftersom att att intresset runt min tråd verka svalt, fast jag har över 16.000 visningar på lite över en månad, så skrotar jag nog den. ingen mening att ta bilder osv när igen verka bry sig endå.
De ger du fan i! jag lägger in prem på tråden för att ja inte e intresserad
De ger du fan i! jag lägger in prem på tråden för att ja inte e intresserad
Bara för att man inte sitter och spammar sönder forumet så betyder det inte att man inte är intresserad, jag skriver bara inte i projekttrådar för jag absolut -hatar- när det står "Nya inlägg" och det bara är en massa pladder från andra än trådskaparen.
Fortsätt med uppdateringar annars så får du på moppo!
Bara för att man inte sitter och spammar sönder forumet så betyder det inte att man inte är intresserad, jag skriver bara inte i projekttrådar för jag absolut -hatar- när det står "Nya inlägg" och det bara är en massa pladder från andra än trådskaparen.
Fortsätt med uppdateringar annars så får du på moppo!
Håller med, är nog ganska många lurkers som aldrig komenterar utan bara följer trådarna. Många har ju över 200 som följer deras trådar. Skulle ju bli 10 sidor långt om alla skrev "Nice! fortsätt jobba!" efter varje liten uppdatering...