1577
Sök

T5Raktor - Hur man räddar en 855 T5R

820 Inlägg
8 maj 2012
Trådstartare
Extrazz skrev:
Smart!  tar ju inte många minuter ju!

Skoj att boxen löste problemen!

nä tar väll 15 min, utan att man stressar, och det fungerar på en gång hehe..

jo tackar..blev rätt förbannad ett tag, men misstänkte att boxen hade brunnit..bara in å visa upp bilen nu då!.släcka tvåan. tongue

26 Inlägg
9 maj 2012
Klyftigt. Körde en liknande variant. Bytte bromsvätskebehållare så fick ett lock över så satte på en ventil på det gamla locket och tätade lite runtom. Sen brassade man med kompressorn och funkade precis lika bra och blev dessutom grymt billigt (var söndag och inget öppet just den dagen så man tager vad man haver). big_smile

820 Inlägg
9 maj 2012
Trådstartare
parand skrev:
Klyftigt. Körde en liknande variant. Bytte bromsvätskebehållare så fick ett lock över så satte på en ventil på det gamla locket och tätade lite runtom. Sen brassade man med kompressorn och funkade precis lika bra och blev dessutom grymt billigt (var söndag och inget öppet just den dagen så man tager vad man haver). big_smile

hehe menar det..

820 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
nu har jag däck till titanfälgarna, nu blir det så hära..varken jag eller mitt bankonto orkar med nån renovering av fälgarna just nu, köper ett par nya fälgar senare i sommar istället..renoverar dessa sen...kränger på dom imorrn, blir väll nån bild då.

820 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
SpikeForsberg skrev:
Smart sätt att lufta kopplingen på. smile Tummen upp!

tackar tackar..jo tänkte väll dra ihop ett gäng med olika guider på just 850 då..men har nån på g med s14 oxå.

820 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
kan nån rösta så jag får 30 på bilfan iaf?..stör mig på 29..inte för jag bryr mig men..ja

25 Inlägg
10 maj 2012

röst lagd

820 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
volvo244_87 skrev:

röst lagd

fukking yezz..tackar

25 Inlägg
10 maj 2012
masseT5R skrev:
volvo244_87 skrev:

röst lagd

fukking yezz..tackar

de va så lite så de e ju en snygg bil så

486 Inlägg
10 maj 2012
masseT5R skrev:
volvo244_87 skrev:

röst lagd

fukking yezz..tackar

HAHA wink

820 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
volvo244_87 skrev:
masseT5R skrev:
volvo244_87 skrev:

röst lagd

fukking yezz..tackar

hehe skorven tar sig hehe

25 Inlägg
10 maj 2012
masseT5R skrev:
volvo244_87 skrev:
masseT5R skrev:

fukking yezz..tackar

ja jo allt e relativt, men jag hade fan dödat för att ha en sån bil, nackdelen där jag bor e att mina saker inte e mina enligt alla andra här dom har lite svårt att skilja på mitt och ditt....

820 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
volvo244_87 skrev:
masseT5R skrev:
volvo244_87 skrev:

ja jo allt e relativt, men jag hade fan dödat för att ha en sån bil, nackdelen där jag bor e att mina saker inte e mina enligt alla andra här dom har lite svårt att skilja på mitt och ditt....

jo jag flyttade från en sån stad..kallat gbg hehe

820 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
se där..31 hehe hur fan får man 666 då? smile

25 Inlägg
10 maj 2012
masseT5R skrev:
volvo244_87 skrev:
masseT5R skrev:

ja de finns ju sånt i alla städer tyvär, här brukar de vara ganska lätt att få tag på dom som gjorde till skillnad från gbg

820 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
volvo244_87 skrev:
masseT5R skrev:
volvo244_87 skrev:

ja de finns ju sånt i alla städer tyvär, här brukar de vara ganska lätt att få tag på dom som gjorde till skillnad från gbg

ja min blev mosad iaf hhe

25 Inlägg
10 maj 2012
masseT5R skrev:
volvo244_87 skrev:
masseT5R skrev:

japp synd men du lägger ner en jävla massa jobb på att återställe och göra bättre och de ska du fan ha en eloge för

820 Inlägg
10 maj 2012
Trådstartare
volvo244_87 skrev:
masseT5R skrev:
volvo244_87 skrev:

japp synd men du lägger ner en jävla massa jobb på att återställe och göra bättre och de ska du fan ha en eloge för

jo tackar..drar väll på jag..är väll dumtjurig!big_smile

4 262 Inlägg
11 maj 2012
Om ni är oroliga för att tattarjävlarna ska sno bilen så kan jag rekommendera er att köpa en gps tracker, en kompis har det på sin motorcykel som redan blivit stulen en gång. Dessa trackers hjälper troligen inte emot baltiska proffsligor men såna ger sig å andra sidan troligen inte på en gammal 850...

Vet inte om just denna är något att ha men dom kostar ungefär 50 dollar och det tycker jag kan vara en värd investering.

http://www.ebay.com/itm/GPS-GSM-GPRS-Tr … mp;vxp=mtr

Sök