2120
Sök

T5Raktor - Hur man räddar en 855 T5R

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
17 maj 2012
masseT5R skrev:
Extrazz skrev:
1.4 är lagom tongue

Har förresten fått dit avgasröret nu. Passar rätt bra faktiskt smile

hehe jo..aha coolt..håller tätt nu oxå då?

Jodå det tror jag. hade uppe bilen på lyften idag. svetsade dit en stegmuf mot original och ditt gamla system. vred och vände lite så nu tar det inte i iaf smile

Köpte ny såndär avgasklammer som sitter org mellan kat och ljuddämpare.  så har fortfarande kvar original 'konan' om man säger så. Nu är det tyst och fint inne i bilen och låter rätt gott  när man drar iväg smile

820 Inlägg
17 maj 2012
Trådstartare
Extrazz skrev:
masseT5R skrev:
Extrazz skrev:
1.4 är lagom tongue

Har förresten fått dit avgasröret nu. Passar rätt bra faktiskt smile

hehe jo..aha coolt..håller tätt nu oxå då?

Jodå det tror jag. hade uppe bilen på lyften idag. svetsade dit en stegmuf mot original och ditt gamla system. vred och vände lite så nu tar det inte i iaf smile

Köpte ny såndär avgasklammer som sitter org mellan kat och ljuddämpare.  så har fortfarande kvar original 'konan' om man säger så. Nu är det tyst och fint inne i bilen och låter rätt gott  när man drar iväg smile

hehe gött som fan hehe..vi bägge roade oss med att leka sotare idag då hehe

198 Inlägg
17 maj 2012
Ohh. Att ligga ute i spöregn är ju inte jätte kul sen när det är så kallt så är det inte bättre. Men kul att vi fick en uppdatering nu i alla fall. Det var 3" eller ? smile

Turbo är ett måste!

820 Inlägg
18 maj 2012
Trådstartare
Racerpatrick skrev:
Ohh. Att ligga ute i spöregn är ju inte jätte kul sen när det är så kallt så är det inte bättre. Men kul att vi fick en uppdatering nu i alla fall. Det var 3" eller ? smile

ja får bli värme snart nu..brutalt trött på detta pissväder..jaopp 3" är det..men passformen har varit inget vidare så det har slagit i på dom flesta ställena hehe..

198 Inlägg
18 maj 2012
masseT5R skrev:
Racerpatrick skrev:

ja får bli värme snart nu..brutalt trött på detta pissväder..jaopp 3" är det..men passformen har varit inget vidare så det har slagit i på dom flesta ställena hehe..

Härligt att du ska få varm garage snart då. smile haha det var ju inte bra att den har slagit i men skönt att du fått ordnat det. smile

Turbo är ett måste!

820 Inlägg
18 maj 2012
Trådstartare
Racerpatrick skrev:
masseT5R skrev:
Racerpatrick skrev:

Härligt att du ska få varm garage snart då. smile haha det var ju inte bra att den har slagit i men skönt att du fått ordnat det. smile

jo var ute med galningen nu..nåt är skummt..men tar det nån annan dag hehe

820 Inlägg
18 maj 2012
Trådstartare
nån som ska ut ikväll å rulla här i jönköping?..bra väder som fan..fundera på att åka ut istället för att dricka bira.

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
18 maj 2012
Blir nog att strosa runt på stan med en kompis för min del. har legat och brummat rätt bra i sten nu senaste wink

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
18 maj 2012
Blire nå träff framöver i Jlöping?

820 Inlägg
18 maj 2012
Trådstartare
jao åker bort nu iaf..finns på telen..för er som vet hehe

Kicker
163 Inlägg
19 maj 2012
är det samma box (0 285 001 048) i automat t5r också?

See you sideways!!

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
20 maj 2012
Jag får tacka för en underbar kväll!
Bilen är redigt fin och går riktigt bra faktiskt om man vågar. wink

820 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
Bilen blir antagligen till salu inom snart framtid, en del jobbiga beslut har lett fram till det.
Har lite grejjs kvar på den att fixa, så tråden kommer att leva kvar ett tag till. =/

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
22 maj 2012
masseT5R skrev:
Bilen blir antagligen till salu inom snart framtid, en del jobbiga beslut har lett fram till det.
Har lite grejjs kvar på den att fixa, så tråden kommer att leva kvar ett tag till. =/

GRYMT =/ Vrf?

Husköp?

//Masen..

820 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
Masen_Racing skrev:
masseT5R skrev:

GRYMT =/ Vrf?

Husköp?

//Masen..

jo det är plan ett, sen har jag brännt så jäkla mycke pengar på bilen, är lite för husfriden oxå.

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
22 maj 2012
masseT5R skrev:
Masen_Racing skrev:
masseT5R skrev:

GRYMT =/ Vrf?

Husköp?

//Masen..

jo det är plan ett, sen har jag brännt så jäkla mycke pengar på bilen, är lite för husfriden oxå.

YEEEEES yttligare en vad livet går ut på big_smile Bil världen kostar för mkt =/

820 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
Masen_Racing skrev:
masseT5R skrev:
Masen_Racing skrev:

GRYMT =/ Vrf?

Husköp?

//Masen..

YEEEEES yttligare en vad livet går ut på big_smile Bil världen kostar för mkt =/

jo frugan tyckte att 25 papp på 1,5 mån blev lite väl mycket..för att vara för mig oxå..

men ungarna behöver ett hus och jag ett garage..så måste nog bli så hära..

198 Inlägg
22 maj 2012
Bra att den lever lite till, synd att du måste sälja den tyvärr. Men denna sporten är verkligen INTE billig. hmm

Turbo är ett måste!

820 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
Perzz0n skrev:
är det samma box (0 285 001 048) i automat t5r också?

nä det tror jag inte..ska vara olika box mellan lådorna, men nån får rätta mig, har aldrig nånsinn ägt en automat hehe

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
22 maj 2012
Synd att du har planer på att sälja. Har ett par drivaxlar om det skulle bli behov av med så.

Sök