Synd att du har planer på att sälja. Har ett par drivaxlar om det skulle bli behov av med så.
jo nä den måste bort, ska kolla över BMW'n nu idag tänkte jag..se vad som behövs att göra med den osv, får åka bayerskt igen hehe..är väll där man hör hemma...funderar på att göra en Low and Slow av den..en garagelack behövs iaf.
Blev lite skruv med volvon idag igen, inget jag tog bild på, var bara tråk endå! hehe..passade på att reka bmw'n oxå, backade ut den från trädet med låsta bromsar..gött! se vad planen blir för den istället då.
och sonen tvättar på han..enda bild jag hade att bjuda på idag.
Fan vad kul att du räddade den. Har sj en Svart 855. Verkar som om du har gjort en hel del med den. E dock ingen läsare så har mest glott på bilderna o läst lite där omkring..
Fan vad kul att du räddade den. Har sj en Svart 855. Verkar som om du har gjort en hel del med den. E dock ingen läsare så har mest glott på bilderna o läst lite där omkring..
haha tackar..nä jag hatar att läsa oxå, så försöker att ta så mycket bilder som möjligt för att dränka tråden istället..hehe