3210
Sök

T5Raktor - Hur man räddar en 855 T5R

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
21 april 2012
masseT5R skrev:
Perzz0n skrev:
pren lagd. Kul läsning. ska du mer eller mindre "Renovera" hela bilen eller vad är tanken?

gött.. ja det som är synd med denna tråd är att alla bilder på hur den såg ut ut när jag hämtade den är borta..minnet dom låg på pajjade, så halva resan är väck..hehe men den ska bli i väldigt bra skick är det tänkt..om jag inte får ett bra bud på den i sommar då! hehe..men har kvar alla originaldelar så det går att plocka bort det jag anser är viktigt på en sån hära volvo..men är ju pengar som styr som allt annat, när det gäller hur långt man ska dra det.tongue..så länge jag har den i min ägo så kommer jag att byta saker hela tiden till nytt.

Har du kvar minneskortet? om du inte har skrivit över datan med tex nya bilder så kanske jag kan ta mig en titt och försöka rädda ett par kort. Vad är det för minne?

Ska du slänga dit gamla avgasrör? Kan vara lite spekulant isf wink

Redigt härlig bil du håller på att fixa. min kärlek till 850 växer mer och mer. hatade dessa bilar först men de är så snygga och sköna att åka i mm.  nackdelen må väl vara att de driver i fel ände.

820 Inlägg
21 april 2012
Trådstartare
Extrazz skrev:
masseT5R skrev:
Perzz0n skrev:
pren lagd. Kul läsning. ska du mer eller mindre "Renovera" hela bilen eller vad är tanken?

gött.. ja det som är synd med denna tråd är att alla bilder på hur den såg ut ut när jag hämtade den är borta..minnet dom låg på pajjade, så halva resan är väck..hehe men den ska bli i väldigt bra skick är det tänkt..om jag inte får ett bra bud på den i sommar då! hehe..men har kvar alla originaldelar så det går att plocka bort det jag anser är viktigt på en sån hära volvo..men är ju pengar som styr som allt annat, när det gäller hur långt man ska dra det.tongue..så länge jag har den i min ägo så kommer jag att byta saker hela tiden till nytt.

Har du kvar minneskortet? om du inte har skrivit över datan med tex nya bilder så kanske jag kan ta mig en titt och försöka rädda ett par kort. Vad är det för minne?

Ska du slänga dit gamla avgasrör? Kan vara lite spekulant isf wink

Redigt härlig bil du håller på att fixa. min kärlek till 850 växer mer och mer. hatade dessa bilar först men de är så snygga och sköna att åka i mm.  nackdelen må väl vara att de driver i fel ände.

nä slängde det..dom få gångerna man fick igång det så testa jag att köra Recover V3,98 på den..men balla bara ur !=/
ja det åker i soperna hehe..bara skrot..tat om du vill ha det slipper jag en sak mindre till tippen hehe..

ja den bilen den bilen hehe..rätt slut ida nu..mekat lite halvbakis hela dan..jävlats på med avgaset som inte sitter helt hundra,,

En 5a är Livet.
2 005 Inlägg
21 april 2012
jag kommer gärna och plockar avgasröret smile bor sj i stan så

820 Inlägg
21 april 2012
Trådstartare
Extrazz skrev:
jag kommer gärna och plockar avgasröret smile bor sj i stan så

gött tar hem det då hehe volvon står inte här i stan..

Kicker
163 Inlägg
23 april 2012
härligt att det rullar på för dig smile

See you sideways!!

820 Inlägg
23 april 2012
Trådstartare
Perzz0n skrev:
härligt att det rullar på för dig smile

jo hehe kört ihop sig lite med avgaset, men har kanske löst det ikväll så jag kan teststarta den och köra en sväng..

820 Inlägg
23 april 2012
Trådstartare
Starta bilfan idag med det nya avgaset, tyvärr så var mitt minne fullt i kameran, så det gick ju inte alls att filma..gör ett nytt försök imorrn..se hur ljudet blir..roll

4 260 Inlägg
23 april 2012
Blev du nöjd med ljudet själv då?smile

820 Inlägg
23 april 2012
Trådstartare
zemet skrev:
Blev du nöjd med ljudet själv då?smile

jo hehe det är ett grovt dovt muller hehe..lär nog bröta på bra när man drar ur den hehe..se om jag lyckas filma en liten åkning oxå imorrn..hehe..lite svårt att hålla kameran när det börja släppa bara..

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
23 april 2012
Tur att du är nöjd med avgassystemet big_smile Hoppas på film imorn!!!

820 Inlägg
23 april 2012
Trådstartare
Masen_Racing skrev:
Tur att du är nöjd med avgassystemet big_smile Hoppas på film imorn!!!

mja nöjd är jag inte..men KL Racing ska fixa nåt för allt besvär..så dom är alltid hjälpsamma..smile

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
23 april 2012
Var passformen dålig? :S

820 Inlägg
23 april 2012
Trådstartare
Masen_Racing skrev:

bedrövligt helt enkelt, verka som att jag fick det värsta måndagsexet som fanns på hyllan,
men har snackat med dom, så håller kontakten tills sakerna rockar, så fixar dom nåt sen för
allt besvär.

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
23 april 2012
masseT5R skrev:
Masen_Racing skrev:

bedrövligt helt enkelt, verka som att jag fick det värsta måndagsexet som fanns på hyllan,
men har snackat med dom, så håller kontakten tills sakerna rockar, så fixar dom nåt sen för
allt besvär.

Piss då sad Skulle haft en svets och en gersåg!!! big_smile

820 Inlägg
23 april 2012
Trådstartare
Masen_Racing skrev:
masseT5R skrev:
Masen_Racing skrev:

allt besvär.

Piss då sad Skulle haft en svets och en gersåg!!! big_smile

jo hehe blir nog att när sakerna sitter rätt sen efter lite körning, så att rören har fått flexa runt lite, plockar jag ner
det å tar det till närmaste snubbe med TIG..helsvetsa skiten hehe

Euro 6 vad e det?
616 Inlägg
25 april 2012
Härligt grabb/gubbe? wink
Hur går det för dej nu då?

//Masen..

405 Inlägg
26 april 2012
nää fan nu blev man besviken big_smile var är filmen ? big_smile

820 Inlägg
26 april 2012
Trådstartare
Masen_Racing skrev:
Härligt grabb/gubbe? wink
Hur går det för dej nu då?

//Masen..

jaoo hehe det går..segt väder men ska väll göra nåt idag iaf..hehe

820 Inlägg
26 april 2012
Trådstartare
Catovic skrev:
nää fan nu blev man besviken big_smile var är filmen ? big_smile

haha men det ska bara regna hela tiden när jag tänkt filma..ska prova idag igen..

405 Inlägg
26 april 2012
haha ja då big_smile

Sök