3179
Sök

Vad är det värsta du vet i trafiken? har du en bild? LÄGG UPP!

183 Inlägg
22 augusti 2012
Schneeflocke skrev:
Om du tänker köra traktor mellan Falköping och Eslöv, så lovar jag att inte klaga över att du blockerar vägen, då bara resan i sig är en bedrift. big_smile

Hehe big_smile

Gödseldräng
4 529 Inlägg
22 augusti 2012
DrenneR skrev:
Zmirro skrev:
DrenneR skrev:
när man hamnar bakom en traktor som inte släpper förbi en även om det kommer bra tillfälle.. FÅR SPEL!!

Kan ju bara säga att om man nu skulle stanna med traktorn så kommer man nästan aldrig tillbaks in på vägen igen. Då jag har kört på lite större vägar och stannat och släppt förbi folk så tar det mig nästan alltid 5-10 min att komma ut på vägen igen. Dock så ligger jag alltid så långt ut åt höger jag kan för att underlätta omkörningar osv

jo men om det "bara" är 3-4 bilar bakom och han vet att han ska köra en mil till typ så är det ganska enkelt och snabbt gjort.. på större landsvägar där det kommer bilar 100km/h hela tiden kan jag förstå att man drar sig för att stanna vid sidan smile

sen att folk är helt respektlösa när man kommer med traktorn gör inte saken bättre att man vill vara sjyst att släppa förbi någon

183 Inlägg
22 augusti 2012
Team-Adolfsson skrev:
sen att folk är helt respektlösa när man kommer med traktorn gör inte saken bättre att man vill vara sjyst att släppa förbi någon

Håller definitivt med! I söndags då jag skulle åka en kort bit på E20 i höjd med skara då jag skulle åka ut på vägen så kom det upp en Mercedes bakom mig på påfarten (Just på den sträckan där jag skulle köra på är det inget hastighetsfält, utan man kör direkt in på vägen). Mercedesen kör upp brevid mig, och ska köra om på påfarten, det sitter 4 killar i bilen med mörkare hy och han som jag ser i baksätet sitter och glor på mig och jag ser hur han är riktigt förbannad och sitter och skriker (Ingen aning om vad han skrek, men antagligen var han väl grinig över att jag var ivägen). Jag började rulla frammåt för jag tänkte att om dom nu inte kan sköta sig och faktiskt stanna bakom mig så kan jag lika gärna jävlas lite med dom, så jag började rulla frammåt och jag ser hur både han ibak och han i passagerar sätet ifram bara hänger sig mot rutan och gapskriker lol

Rumpmas
3 860 Inlägg
22 augusti 2012
Zmirro skrev:
Team-Adolfsson skrev:

Håller definitivt med! I söndags då jag skulle åka en kort bit på E20 i höjd med skara då jag skulle åka ut på vägen så kom det upp en Mercedes bakom mig på påfarten (Just på den sträckan där jag skulle köra på är det inget hastighetsfält, utan man kör direkt in på vägen). Mercedesen kör upp brevid mig, och ska köra om på påfarten, det sitter 4 killar i bilen med mörkare hy och han som jag ser i baksätet sitter och glor på mig och jag ser hur han är riktigt förbannad och sitter och skriker (Ingen aning om vad han skrek, men antagligen var han väl grinig över att jag var ivägen). Jag började rulla frammåt för jag tänkte att om dom nu inte kan sköta sig och faktiskt stanna bakom mig så kan jag lika gärna jävlas lite med dom, så jag började rulla frammåt och jag ser hur både han ibak och han i passagerar sätet ifram bara hänger sig mot rutan och gapskriker lol

Haha, lätt värt det smile

Snygga fälgar förresten!

Rumpmas
3 860 Inlägg
22 augusti 2012
Jag körde i rondellen hemmavid idag och råkade på 3(!) nötter efter varandra som svängde vänster och blinkade vänster hela vägen ut ur rondellen så en annan stod där som ett fån i onödan. Sitter folk och sover i bilarna eller?
Rätt vad det är kör man väl på någon man tror ska vänster och inte förstår att manövrera blinkersen men som faktiskt skulle åka varvet runt.

3 440 Inlägg
22 augusti 2012
Trådstartare
Tack ALLA som gillar tråden! trodde aldrig det skulle gå över 100.000 visningar!

441 Inlägg
Forummoderator
26 490 Inlägg
22 augusti 2012

Haha..nåt som har parkerat?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

14 382 Inlägg
22 augusti 2012
Bland det värsta är nog när man åker 30 på en 30-sträcka och blir ifattkörd av en som uppskattningsvis kör 50 och nästa kör upp i arslet på en och skjuter på. När man väl kommer till den korta 50-sträckan så ökar man till 50 varefter när det blir 70 ökar man till 70 men bilen som ligger bakom ligger långt bakom och verkar köra 50 igen trots 70-sträcka för han blir bara mindre och mindre i backspegeln. Det retar jag mig på!!!

/Benny

14 382 Inlägg
22 augusti 2012

Va fan det är ju i Sverige! Nåja, vi är inge bättre än nån annan. Varför inte flytta bort bilen med tåget?

/Benny

Evildan
22 augusti 2012
Vettemannen skrev:

Va fan det är ju i Sverige! Nåja, vi är inge bättre än nån annan. Varför inte flytta bort bilen med tåget?

/Benny

Fördelen med Peugeots "moderna design" är att det är stört omöjligt att se om den är flyttad med tåget eller inte smile
Ser krockade ut redan från fabrik, kanske en anpassning till Parisisk parkeringsteknik

2 046 Inlägg
22 augusti 2012
Evildan skrev:
Vettemannen skrev:

/Benny

Fördelen med Peugeots "moderna design" är att det är stört omöjligt att se om den är flyttad med tåget eller inte smile
Ser krockade ut redan från fabrik, kanske en anpassning till Parisisk parkeringsteknik

Hahahahahhahahahahahahhajahahajahahahhahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahaahahahahahhahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahqhhqhqhahhqhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahhaahhahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahhahahahahhahhahahahahhahahahah

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

441 Inlägg
22 augusti 2012
Ägaren tyckte att det var helt ok att stå så i 10min för det hade den hört från någon annan....=P

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
22 augusti 2012
Cyklister som tror att de har företräde bara för att det är upphöjt och de cyklar på övergångsstället! Höl på att köra på fanskapet, sen var det han som blev förbannad! tongue

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

Forummoderator
26 490 Inlägg
22 augusti 2012
dasboot skrev:
Ägaren tyckte att det var helt ok att stå så i 10min för det hade den hört från någon annan....=P

Jisses..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

9 146 Inlägg
22 augusti 2012
Mack skrev:
dasboot skrev:

Jisses..

Hehe, Stockholmare! tongue

245 Inlägg
23 augusti 2012
När någon jävel (oftast gamla kärringar eller gubbar som är helt bakom flötet vad gäller bilkörning) som ligger i 60-70 km/h på 90-väg när det är rusningstrafik. T.ex. VARENDA JÄVLA DAG NÄR MAN SKA TILL OCH FRÅN JOBBET!!!!!!!!

Hatar idioter som inte blinkar i rondellen.

Sök