incident, kommer och åker på motortrafikled är enda bilen. Ligger över hastighetsbegränsningen för jag hade bråttom och då trafiken var obefintlig bedömde jag det som säkert. Vid en korsning så smiter en bmw suv ut framför mig och självklart så måste jag bromsa men jag väntar lite tills jag är uppe i röven på honom och duttar lite på tutan. (hade även vart tvungen att bromsa om jag körde lagligt då bmw bara körde rakt ut i vägen utan att först titta om de kom någon) sedan bromsade jag in och bmw'n segade upp i fart för att helt plötsligt gasa på. Kanon tänkte jag och la mig i önskad fart. Låg ungefär lika fort som bmw'n som helst plötsligt bestämde sig för att sakta ner då det vart enfiligt. sedan vart de tvåfiligt men jag skulle ta nästa avfart så jag låg kvar bakom. Självklart ska bmw'n av på samma ställe och avfarten leder till en rondell och ur rondellen ska självklart bmw'n åt samma håll som mig. Först enfiligt ur rondellen sedan tvåfiligt med vajerräcke och 2+1 väg. Iaf så ligger bmw'n 50 ut ur rondellen när vi passerar 100 skylten så bestämmer jag mig för att köra om. Tro fan att gubbjuäveln som för övrigt hade BARN med sig i bilen gasar på så jag inte hinner om innan det blir enfiligt igen. Han kände sig säkert tuff när han körde ifrån en 740 GL, marginellt tål dock att tilläggas. Så höll han sedan på tills han skulle av. Sakta på enfiligt, fort på tvåfiligt. Ville ramma honom. Speciellt eftersom han låg 150-160 på en väg utan viltstängsel vid skymning med barn i bilen.
Jag kör inte aggressivt, jag kör effektivt.