Kom precis hem från en liten tur till mcdonalds. Dock påväg hem så fastnade jag bakom en Porsche Cayenne som körde i 90 på motorvägen som man ska köra i 120 på.. Fair enough tycker jag och så ska jag köra om, så ökar han hastigheten och lägger sig framför mig och brake checkar mig. Blev förbannad men visade de inte på körstilen eller nått. Försöker igen då han håller 80 nu.. Nä då gör han samma sak igen, vid avfarten håller han 50 då de e enfiligt och jag inte kommer om.. Kommer tillslut förbi han och då gör jag samma sak som han gjorde mot mig, köra över segt och inte låta han komma om. Sen stannar jag, går upp och frågar han vad han håller på med. Då rullar han upp rutan och låser dörrarna och skriker jävla hora och att jag ska passa mig osv. Sen ska jag gå tillbaka till min bil men då lägger han sig bakom bilen och snuddar vid kofångaren. Blev riktigt förbannad då. Gick upp till hans ruta och skriker på han att jag kommer ringa polisen om han fortsätter. När han gör de så tar han upp en fickkniv och går ut ur bilen. Jag går och ringer polisen som är i närheten och va där 30 sek senare. När dom va där så stod han och viftade med kniven. Förklarade situationen och vad som hade hänt. Han fick åka med i polis bilen. Jag valde att inte anmäla han för jag orkar inte med trubbel. Polisen anmälde han istället. Jävla idioter där finns. Akta er för sånna, hade bara tur att polisen va inärheten..
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.