Igår höll jag på att smälla med en blå volvo s60 (nyare) i en 2filig rondell, jag skulle till vänster så låg i den inre filen, vi kommer in jämsides i rondellen ungefär, volvon något före och jag kör något långsammare men så får idioten i volvon för sig att börja gena i rondellen när vi är inne i den redan så jag klipper ju nästan vänster bakdörr på honom, ställer mig på tutan och nitar. Inte en reaktion från föraren i volvon. Han drog sig inte ens tillbaka till sin fil :s Hur kan folk vara så omedvetna och köra bil? Jag fortsatte åt vänster sedan då jag hade folk i bilen som jag skulle skjutsa, hade det bara varit jag hade jag nog fortsatt rakt fram (två filer efter avfart men man får bara hålla den yttre filen om man ska rakt fram av någon anledning så jag hade ju begått ett litet brott men det hade det varit värt). och följt efter volvon, alternativt använd ljustutan för att fånga uppmärksamhet och köra in framför och få stopp på honom/henne på en busshållplats eller liknande och fråga vad fan personen håller på med. Tycker att det måste varit omöjligt för denne att missa mig då vi åkte in i rondellen samtidigt och nästan jämsides, jag höll lite lägre fart eftersom jag skulle till vänster och därmed en snävare kurva så mitt i rondellen låg volvon lite före (vänster bakdörr vid min backspegel ungefär). Såg inte om det var en kvinna eller gubbe, tänkte jag inte på. Men att börja gena i rondellen när man redan är inne i den är ju bara korkat så det sjunger om det :S Var dessutom bilar både bakom och framför så var inte lite trafik direkt.