Inför Sundsvallsträffen 2012-07-28 kl:10.00-15.00 på Mekonomen i Birsta, Obs platsbyte!!

S-line-Daniel
8 juli 2012 · 160 Inlägg

racer-putte skrev:
ja du fröken justin smile här kommer du hem till mig i lilla nordanstig å berättar att träffen e flyttad  smile va ska man säga  tongue

Duger de inte o ringa dig då? tongue Eller läsa här?????????????

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=302314 Mitt projekt!!
Audi A4 Avant quattro "DD Audin"
Volvo S40 T5 AWD "One of a kind"
S-line-Daniel
8 juli 2012 · 160 Inlägg

tjarniz skrev:
finns det platser kvar? smile   beslutsångst hundutställning eller bilutstälölning denna dag  det är frågan big_smile

Åk på hundutställning o skicka ner någon med bilen din wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=302314 Mitt projekt!!
Audi A4 Avant quattro "DD Audin"
Volvo S40 T5 AWD "One of a kind"
DRIVERINBLACK
9 juli 2012 · 26 Inlägg

kommer nog ditt med turbo hojen om vädret blir bra wink

JosefinJustin
9 juli 2012 · 51 Inlägg

tjarniz skrev:
finns det platser kvar? smile   beslutsångst hundutställning eller bilutstälölning denna dag  det är frågan big_smile

Ja det finns platser kvar men anmälningarna blir fler och fler så det är jätte roligt! Självklart så tycker jag att du ska komma på denna utställning då det inte sker allt för ofta big_smile

JosefinJustin
10 juli 2012 · 51 Inlägg

volvo_colllin skrev:
kommer men en lr 2 bilar smile

2 Bilar låter strålande big_smile

JosefinJustin
11 juli 2012 · 51 Inlägg

KRT-BlackPearl skrev:
Har Jurk anmält sig?? Här på Garaget med en Volvo

Ja det har han smile Såg du att jag har försökt få tag i dig? Tänkte bara säga att träffen är flyttad ifrån Biltema till Mekonomen i Birsta istället.

JosefinJustin
11 juli 2012 · 51 Inlägg

Nu är vi snart på väg mot Gatebil Rudskogen och när jag kommer hem igen så hoppas jag att det är massor som har anmält sig. Så du kanske känner någon som känner någon? Glöm inte att hjälpa mig och sprida vidare att träffen är flyttad ifrån Biltema till Mekonomen i Birsta.

Mellander Yrkes Chafför
11 juli 2012 · 380 Inlägg

JosefinJustin skrev:
Nu är vi snart på väg mot Gatebil Rudskogen och när jag kommer hem igen så hoppas jag att det är massor som har anmält sig. Så du kanske känner någon som känner någon? Glöm inte att hjälpa mig och sprida vidare att träffen är flyttad ifrån Biltema till Mekonomen i Birsta.

du är en gris som sticker på allt roligt :OOOO

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
JosefinJustin
16 juli 2012 · 51 Inlägg

Fick för mig att utöka prisbordet och nu är det gjort! 1:a priser till Audi,Volvo,Saab och VW så nu finns det ännu mer att kämpa för gott folk!

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
17 juli 2012 · 271 Inlägg

JosefinJustin skrev:
Fick för mig att utöka prisbordet och nu är det gjort! 1:a priser till Audi,Volvo,Saab och VW så nu finns det ännu mer att kämpa för gott folk!

Inte Opel?sad

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
ZiMMeN
21 juli 2012 · 217 Inlägg

Tror kanske att jag dyker förbi smile

Have you ever noticed... anybody going slower than you is an idiot. And anyone going faster is a maniac.
Mitt lilla projekt Audi 80 Quattro
http://www.umeagatbilar.se
JosefinJustin
21 juli 2012 · 51 Inlägg

lilla_tingeling skrev:

JosefinJustin skrev:
Fick för mig att utöka prisbordet och nu är det gjort! 1:a priser till Audi,Volvo,Saab och VW så nu finns det ännu mer att kämpa för gott folk!

Inte Opel?sad

Jag har valt att lägga till 1:a priser till dessa märken pga att det är flest anmäla bland dom bilarna. smile

JosefinJustin
21 juli 2012 · 51 Inlägg

ZiMMeN skrev:
Tror kanske att jag dyker förbi smile

Zimmen jag hoppas verkligen att få dig och bilen på plats! Har ju även en klass för Bästa Audi wink

ZiMMeN
22 juli 2012 · 217 Inlägg

Ja men va fan! Boka in mig då, så syns vi på Lördag big_smile

Have you ever noticed... anybody going slower than you is an idiot. And anyone going faster is a maniac.
Mitt lilla projekt Audi 80 Quattro
http://www.umeagatbilar.se
JimmyAndersson
22 juli 2012 · 1 679 Inlägg

Kostar det nåt att komma in?
Alltså bara komma och kika? smile

Volvo 244 "GLT" (1988)
Mellander Yrkes Chafför
22 juli 2012 · 380 Inlägg

Tyvärr blir det Drifting i övik för mig om inte jobbet kallar! smile

It's Not a Hobby!! It's Way Of Life!!
ProjektTråd
Sponsor: KRT kramfors Rekond & Tvätt, Skyltverkstan Kramfors, Ådalens Bildemontering
Jönssons Glas, Japtuning, Bilskade centrum, Ådalsskolans industri program
JosefinJustin
22 juli 2012 · 51 Inlägg

ZiMMeN skrev:
Ja men va fan! Boka in mig då, så syns vi på Lördag big_smile

Härligt! Dig kan man lita på haha smile Få med någon fler ner också det är alltid roligt med många bilar!
Du får jätte gärna skicka ditt namn, telefonnummer och info om bilen hittar jag ju här  men det kan alltid vara bra och kunna nå dig ifall det skulle bli något,  till sundsvallstraffen2012@hotmail.se eller om du skickar det till min mail här på garaget.

Ses på Lördag!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang