Inför Sundsvallsträffen 2012-07-28 kl:10.00-15.00 på Mekonomen i Birsta, Obs platsbyte!!

JosefinJustin
22 juli 2012 · 51 Inlägg

JimmyAndersson skrev:
Kostar det nåt att komma in?
Alltså bara komma och kika? smile

Nä det kostar ingenting att bara komma och titta smile

JosefinJustin
22 juli 2012 · 51 Inlägg

KRT-BlackPearl skrev:
Hur många är anmälda kommer det så man man se anmälda bilar med ?

Det är fortfarande inte så överdrivet med bilar anmälda men jag hoppas på att det dyker in lite fler anmälningar nu under veckan också.

Jag har valt att inte lägga ut alla anmälda eftersom det då ofta kan bli så att folk inte väljer att ställa ut pga den vanliga frasen: - Åh är den anmäld då är det ingen idé att jag ställer ut..

Men det är fina bilar som kommer det kan jag lova wink

JosefinJustin
22 juli 2012 · 51 Inlägg

DeeJay_R skrev:
är inte biltema öppet då? eller mena du gamla biltema inne i birsta.

Hej, tänkte bara påminna om att utställningen närmar sig med storm steg! Glöm inte att anmäla dig ifall du är sugen på att ställa ut någon bil smile varmt välkommen!

ZiMMeN
22 juli 2012 · 217 Inlägg

JosefinJustin skrev:
Härligt! Dig kan man lita på haha smile Få med någon fler ner också det är alltid roligt med många bilar!
Du får jätte gärna skicka ditt namn, telefonnummer och info om bilen hittar jag ju här  men det kan alltid vara bra och kunna nå dig ifall det skulle bli något,  till sundsvallstraffen2012@hotmail.se eller om du skickar det till min mail här på garaget.

Ses på Lördag!

Jo jag försöker jaga på några fler men du vet hur folk är wink Ska se va jag kan göra.
Jo jag skickar på Garaget åt dig.

De gör vi!

Have you ever noticed... anybody going slower than you is an idiot. And anyone going faster is a maniac.
Mitt lilla projekt Audi 80 Quattro
http://www.umeagatbilar.se
JosefinJustin
22 juli 2012 · 51 Inlägg

Nomenia skrev:
se där.. man kanske skulle ta och leta sig ner smile

Hoppas du kommer ner till Sundsvall, glöm inte att anmäla dig om du vill ställa ut och slåss om priserna smile

JosefinJustin
22 juli 2012 · 51 Inlägg

ZiMMeN skrev:

JosefinJustin skrev:
Härligt! Dig kan man lita på haha smile Få med någon fler ner också det är alltid roligt med många bilar!
Du får jätte gärna skicka ditt namn, telefonnummer och info om bilen hittar jag ju här  men det kan alltid vara bra och kunna nå dig ifall det skulle bli något,  till sundsvallstraffen2012@hotmail.se eller om du skickar det till min mail här på garaget.

Ses på Lördag!

Jo jag försöker jaga på några fler men du vet hur folk är wink Ska se va jag kan göra.
Jo jag skickar på Garaget åt dig.

De gör vi!

Ja när det väl är någon som orkar ta tag i detta så är det ju roligt ifall det uppskattas och att det dyker upp lite folk och bilar smile

JosefinJustin
22 juli 2012 · 51 Inlägg

Trinket skrev:
frågan e väl om det är nån mening för mig att ställa upp tongue
så får se hur jag gör som wink

Självklart så ska du komma och ställa upp!

JosefinJustin
22 juli 2012 · 51 Inlägg

tjarniz skrev:
finns det platser kvar? smile   beslutsångst hundutställning eller bilutstälölning denna dag  det är frågan big_smile

Så vad säger du? Har du kommit fram till om det blir utställning utav hund eller bil? big_smile

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
22 juli 2012 · 271 Inlägg

Står ni för fint väder i Sundsvall på lördag nu när vi åker så långt för att ställ ut pärlan? tongue

Många långväga gäster som kommer?


// Lelle

Senast redigerat av lilla_tingeling (22 juli 2012)

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
JosefinJustin
25 juli 2012 · 51 Inlägg

Nu håller vi tummarna för att vädergudarna är med oss så vi slipper regn!
Det finns fortfarande platser kvar så det är absolut inte försent att anmäla sig. smile

KRT-BlackPearl
25 juli 2012 · 379 Inlägg

Oavsett väder kommer jag

Audi GT Coupe "KRT-Blue" (1986)
Audi A3 sedan "Mystique" (2015)
Audi A4 Avant Q 2.0 TDI S-Line "Black Pearl" (2007)
S-line-Daniel
25 juli 2012 · 160 Inlägg

När bör man vara där? 09:45?

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=302314 Mitt projekt!!
Audi A4 Avant quattro "DD Audin"
Volvo S40 T5 AWD "One of a kind"
KRT-BlackPearl
25 juli 2012 · 379 Inlägg

Hur var det med tvätt möjlig heter?

Zleem Fitted North
25 juli 2012 · 468 Inlägg

Har lite ärenden på morgonen. Funkar de fortfarande om man kommer dit till ~11.30

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
Dotzie
26 juli 2012 · 485 Inlägg

Bra initativ smile...det är verkligen på tiden att mellannorrland får en träff i större kaliber, jag svänger förbi och kikar.



JosefinJustin skrev:
OBS OBS OBS!! Träffen är flyttad till Mekonomen i Birsta från Biltema men tid och datum är det samma! Sprid vidare. Fler klasser är kanske också på G mer info om detta när allt det är klart med sponsorer.

Sundsvallsträffen är Lördagen den 28 Juli -2012 10.00-15.00 på Mekonomen´s parkering i Birsta Lärlingsvägen 1 för dig som är intresserad av stylade bilar.

Jag anordnar denna träff ihopp om att kunna samla oss med ett brinnande intresse för stylade bilar och år för år göra träffen större och större i en stad där vårat intresse gärna hamnar i skymundan, vill du vara med och utveckla detta? kom då gärna till oss den 28 Juli -2012.
Realcar är på, och kommer att komma och visa upp några av deras fina demobilar

Utställning och bastävling med fina priser!
Klasserna kommer att vara indelade:
1,2,3:a Europé
1,2,3:a Japsare
1,2,3: Tjejbygge
1,2,3: Bastävling ( 100kr )
1:a The most outstanding
1:a Peoples choice
Pris till långväga gäst.

Om du inte har möjlighet till att vara med och tävla så kom och inspireras, ställ frågor till ägarna och självklart rösta fram den du tycker ska vinna.

Låt barnen komma och måla av sin favorit bil där varje teckning belönas med en liten överraskning ( 1 teckning per barn ).

Kostnader: 50kr per bil som anmäler sig innan den 25/7.
100kr om man anmäler sig på plats ( i mån av plats )
Om du vill ha el så måste du anmäla det innan den 25/7 kostnad 50kr
Bastävlingen: 100kr
Om du som tjej vill ställa upp i både t.ex tjejklassen och Europé-klassen så blir det dubbel anmälningsavgift, för rättvisans skull. smile
All betalning sker kontant på plats.

Tidiga anmälningar uppskattas så man kan planera träffen till det bästa.

Anmälan sker till min mail adress: sundsvallstraffen2012@hotmail.se (Lägg märke till att det är: .se och inte .com)
Skriv där då:
* Bilmärke och modell
* Namn och telefonnummer
* Om du vill medverka i både utställning och bastävling.
* Tjej? Vilka klasser vill du ställa upp i?
* El?
* Info om bilen
* Bifoga gärna en bild.
Jag bekräftar när ditt mail har kommit fram.

Du som bara vill komma och ställa upp i bastävlingen anmäl dig ändå!

Hoppas vi ses! Vid frågor ring Josefin Justin 072-5488428

My car Brings Me Women
JosefinJustin
26 juli 2012 · 51 Inlägg

Tack så mycket, alltid roligt att få höra att det uppskattas när man lägger ner mycket tid och energi smile
Vi får hoppas på att det blir en bra uppslutning på bilar också.
Varmt välkommen



Dotzie skrev:
Bra initativ smile...det är verkligen på tiden att mellannorrland får en träff i större kaliber, jag svänger förbi och kikar.



JosefinJustin skrev:
OBS OBS OBS!! Träffen är flyttad till Mekonomen i Birsta från Biltema men tid och datum är det samma! Sprid vidare. Fler klasser är kanske också på G mer info om detta när allt det är klart med sponsorer.

Sundsvallsträffen är Lördagen den 28 Juli -2012 10.00-15.00 på Mekonomen´s parkering i Birsta Lärlingsvägen 1 för dig som är intresserad av stylade bilar.

Jag anordnar denna träff ihopp om att kunna samla oss med ett brinnande intresse för stylade bilar och år för år göra träffen större och större i en stad där vårat intresse gärna hamnar i skymundan, vill du vara med och utveckla detta? kom då gärna till oss den 28 Juli -2012.
Realcar är på, och kommer att komma och visa upp några av deras fina demobilar

Utställning och bastävling med fina priser!
Klasserna kommer att vara indelade:
1,2,3:a Europé
1,2,3:a Japsare
1,2,3: Tjejbygge
1,2,3: Bastävling ( 100kr )
1:a The most outstanding
1:a Peoples choice
Pris till långväga gäst.

Om du inte har möjlighet till att vara med och tävla så kom och inspireras, ställ frågor till ägarna och självklart rösta fram den du tycker ska vinna.

Låt barnen komma och måla av sin favorit bil där varje teckning belönas med en liten överraskning ( 1 teckning per barn ).

Kostnader: 50kr per bil som anmäler sig innan den 25/7.
100kr om man anmäler sig på plats ( i mån av plats )
Om du vill ha el så måste du anmäla det innan den 25/7 kostnad 50kr
Bastävlingen: 100kr
Om du som tjej vill ställa upp i både t.ex tjejklassen och Europé-klassen så blir det dubbel anmälningsavgift, för rättvisans skull. smile
All betalning sker kontant på plats.

Tidiga anmälningar uppskattas så man kan planera träffen till det bästa.

Anmälan sker till min mail adress: sundsvallstraffen2012@hotmail.se (Lägg märke till att det är: .se och inte .com)
Skriv där då:
* Bilmärke och modell
* Namn och telefonnummer
* Om du vill medverka i både utställning och bastävling.
* Tjej? Vilka klasser vill du ställa upp i?
* El?
* Info om bilen
* Bifoga gärna en bild.
Jag bekräftar när ditt mail har kommit fram.

Du som bara vill komma och ställa upp i bastävlingen anmäl dig ändå!

Hoppas vi ses! Vid frågor ring Josefin Justin 072-5488428

JosefinJustin
26 juli 2012 · 51 Inlägg

För min del går det bra om du kommer då, men du kommer kanske tappa på peoples choice när du dyker upp lite senare?

Zleem skrev:
Har lite ärenden på morgonen. Funkar de fortfarande om man kommer dit till ~11.30

JosefinJustin
26 juli 2012 · 51 Inlägg

Ja om du vill tvätta bilen på plats så kan du dyka upp när du vill, ( vi kommer att finnas på plats ifrån senast åtta) annars så är det väl ganska lagomt att dyka upp kring kvart i. smile

Iridium-Daniel skrev:
När bör man vara där? 09:45?

JosefinJustin
26 juli 2012 · 51 Inlägg

Tvättmöjligheter finns på plats men då bör ni kanske komma en stund innan för det kommer väl vara några stycken som är intresserade utav tvätten smile Vi finns på platas ifrån senast kl åtta.

KRT-BlackPearl skrev:
Hur var det med tvätt möjlig heter?

Zleem Fitted North
26 juli 2012 · 468 Inlägg

JosefinJustin skrev:
För min del går det bra om du kommer då, men du kommer kanske tappa på peoples choice när du dyker upp lite senare?so

Zleem skrev:
Har lite ärenden på morgonen. Funkar de fortfarande om man kommer dit till ~11.30

Sant. Får nästan ta de=/ Men jag försöker speeda upp allt på morgonen så kommer jag nog ut tidigare

Lexus IS300 Projekttråd ---> Lexus IS300 Projekttråd
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang